2013-09-14, 21:11
Medlem
Hej som det ser ut nu tänker jag hoppa på min första testo E kur nu i December. Är ingen hobbygymmare så det behöver ni inte tänka på och min ålder. Har tränat i nästan 2 år nu, har även min egna coach som är med på gymmet. Skall skriva upp lite styrkesatser dessa är från när jag vägde 95 kg har tyvärr inga nya pga efter jag skaffade coach tränar jag inte på samma sätt och kroppen svarar grymt ! Kör mycket högreps, superset, dropset och bara fokus på kontakt inte vikt.

Ålder : Fyllde 18 nu i augusti

Längd:183cm

Vikt: 104 kg

Bf uppskattning: 15 % har forfarande 4 magrutor och tydliga ådror på underarmarna

Styrkesatserna:Fina lyft på dessa stats

Bänk : 127.5*1

Böj : 140*5 djupa

Mark: 130*8

Hade tänkt lägga upp kuren såhär:
V1-16 testo 250 mg e4d
V.11-16 hcg 500 iu e3d

V. 18 pct.

Har inte bestämt mig för pct upplägget klurar på endast nolva eller blasta nolva & clomid vad anser ni efter era erfarenheter?Kommer även ha armidex hemma.
Bilder kommer inte postas kan eventuellt pma . Lämna gärna feedback
Senast redigerad av arav 2013-09-14 kl. 21:28. Anledning: gjorde de på fel ställe skulle gjort min under kurrapport hur raderar jag?
Citera
2013-09-14, 21:28
Medlem
HAHAHA vafan seriöst. Troll? Du är ju nybörjare. Varför Prepp? Du borde ju öka hur mycket som helst utan.
Citera
2013-09-14, 21:42
Medlem
Bombardinis avatar
Om jag vore du skulle jag höra vad coachen tycker. Eller vad är dennes roll om jag får fråga?
Citera
2013-09-14, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hooker1O1
HAHAHA vafan seriöst. Troll? Du är ju nybörjare. Varför Prepp? Du borde ju öka hur mycket som helst utan.

Nix inget troll. Jag kan mycket om detta anser inte mig själv som nybörjare har mycket bra utförande och koll på kost. Varför prepp? För jag har en dröm jag andas träning jag lever detta jag vill inte bara bli bäst inom sverige dom närmsta åren jag ska upp på scen och satsar på pro card i USA.
Citera
2013-09-14, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Om jag vore du skulle jag höra vad coachen tycker. Eller vad är dennes roll om jag får fråga?

Dennes roll är träningsschema och hjälpa mig med kost då han själv är gammal tävlande och studerat några år på universitet. Vi tränar även tsm så han är även med o pushar till gränsen och vinklar utförande stretch m.m. Jag tog upp det en gång då sa han '' det är upp till var och en men han hade inget emot det'' skall dra och träna nu kollar sedan när jag kommer hem ! Bor i gbg och har köpare i närheten.
Citera
2013-09-14, 22:31
Medlem
MKMF12s avatar
Kör på.

Coach har man när man tävlar. Det är en som hjälper under dagarna innan och framförallt under tävling. Någon "polare" som kommer med lite tips och trix på gymmet är absolut inte coach, snarare PT i så fall om han tar betalt annars bara vän. En coach är otroligt mycket mer.

PS. Är själv coach i ett mycket respekterat team samt har 1 fast coach + 1 alt 2 extra coacher med mig beroende på tävlingens status och omfattning. DS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in