• 9
  • 10
2014-05-12, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjahSmoke
Några verkar ha åkt dit på carboxamide som finns i vissa sorter.
Tack för svar. Jag hoppades att den var säker då den inte verkade orsaka någon direkt AT, dock kan jag passa på att uppmärksamma att även AB-fubinaca innehåller carboxamide ( iallafall den från rc-s****) ifall någon mer behöver akta sig. Känns dock lite skumt då min vän som lämnar på analys använder hemulens AB-fubinaca dagligen och han har klarat sig fint. Är det möjligt att den kemiska formeln skiljer sig på olika shoppar?
Citera
2014-05-12, 13:51
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herbman95
Tack för svar. Jag hoppades att den var säker då den inte verkade orsaka någon direkt AT, dock kan jag passa på att uppmärksamma att även AB-fubinaca innehåller carboxamide ( iallafall den från rc-s****) ifall någon mer behöver akta sig. Känns dock lite skumt då min vän som lämnar på analys använder hemulens AB-fubinaca dagligen och han har klarat sig fint. Är det möjligt att den kemiska formeln skiljer sig på olika shoppar?
AB-FUBINACA är alltid AB-FUBINACA oavsett vem som säljer den, såvida inte den ena shoppen ljuger och säljer en annan. Den kemiska formeln ÄR ju själva drogen.
Kan vara att deras IUPAC skiljer sig men det är bara på papperet, båda översätts till samma molekyl.

Fubinacan innehåller carboxamid, så skulle gissa att det är testen som skiljer sig? Eller att folk röker olika mycket och vissa hamnar under någon sorts tröskelvärde.
Citera
2014-05-12, 18:58
Medlem
[quote=khrysothemis|48759636]AB-FUBINACA är alltid AB-FUBINACA oavsett vem som säljer den, såvida inte den ena shoppen ljuger och säljer en annan. Den kemiska formeln ÄR ju själva drogen.
Kan vara att deras IUPAC skiljer sig men det är bara på papperet, båda översätts till samma molekyl.

Fubinacan innehåller carboxamid, så skulle gissa att det är testen som skiljer sig? Eller att folk röker olika mycket och vissa hamnar under någon sorts tröskelvärde.[/

Haha ja inte min mest brillianta slutsats Får skylla på ett 4dagars race dissoactiva. Verkar som att man inte är säker på nånting numera:/
Citera
2014-05-17, 01:09
Medlem
Dreadwizs avatar
Ger detta utslag på urinprov? Och isåfall hur länge? Snabbt svar hade varit underbart!
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in