2013-10-23, 12:54
Medlem
BruceMosess avatar
Ngon mer n jag som reagerat ver hur fruktansvrd SEBs nya site r?
Knns som jag loggat in p ntt fjortis-community, inte knslan jag vill ha nr jag ska hantera min ekonomi!
Citera
2013-10-23, 14:40
Medlem
TinyPoliss avatar
Hller med dig till 100%.
Tycker att det blivit omstndigare att navigera p hemsidan.
SEB's gamla sida med sin grna flikar var helt oslagbart, nu liknar det mest Swedbanks "Kalle Anka site".
Citera
2013-10-23, 16:17
Medlem
BruceMosess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinyPolis
SEB's gamla sida med sin grna flikar var helt oslagbart, nu liknar det mest Swedbanks "Kalle Anka site".

Har ingen erfarenhet av Swedbank, men funderar stark p att byta bank p.g.a. den nya layouten.

Frslag?
Citera
2013-10-23, 19:41
Medlem
Jag gillar inte designen heller. Dremot finns frbttringar under ytan. Lngre historik och skfunktion r en av dem.
Citera
2013-10-23, 19:59
Medlem
Lian.Vendls avatar
Tycker det r p tiden att SEB har moderniserat. Innan lg dom ljusr bakom Swedbank, nu har dom nrmat sig lite iaf.
Har inte SEB haft samma internetbank-design i nstan 15 r??
Bruce, tycker absolut du ska byta till Swedbank. Mycket bttre!
Citera
2013-10-27, 11:14
Medlem
SavageRSs avatar
Den nya siten r lttare att navigera i via telefonen. Haft SEB i ett par r och tycker verken bttre eller smre om den nya sidan.

r endast inne nr det r dags att betala rkningar... d skrivet man in alla precis som innan sen signerar man

Resterande saker skts via telen.
Citera
2013-10-27, 17:41
Medlem
zykl0ns avatar
Gillade inte alls frst men efter ett tag s hittar man frdelarna.
Blir nog bra.
Citera
2013-10-28, 00:25
Medlem
Gillade den gamla designen och har svrt att anpassa mig till frndringar i allmnhet. ven fast jag inte har utforskat den nya layouten s r det i alla fall ett litet plus fr hur enkelt det har blivit att skicka pengar mellan sina egna konton.
Citera
2013-10-28, 01:43
Medlem
Twixess avatar
lskar den nya sidan, handlar mest med vrdepapper resten skter jag frn mobilen, SUCCE!
Citera
2013-10-28, 06:01
Medlem
Ett annat plus r att man nu p ett enklare stt kan lgga in verfringar och betalningar till externs mottagare p ett och samma stlle. Man kan ocks skriva in namnet p mottagaren eller kontot i stllet fr att scrolla i listan.

Hade dock velat f min ekonomiska versikt smidigare. Nya sajten krver fler klick fr att n dit.
Citera
2013-10-28, 10:05
Medlem
BruceMosess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twixes
lskar den nya sidan, handlar mest med vrdepapper resten skter jag frn mobilen, SUCCE!

Samma hr men tycker tvrtom!!!
Frklara dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in