• 1
  • 2
2013-10-24, 12:20
Medlem
singels avatar
Long time, no see!

Tänkte se om någon här har några synpunkter på mitt kommande upplägg.

Jag lägger mig på 750mg Testo E / v. Kommer lägga in några veckors oral blast i form av drol/dbol.

Insulinupplägg:
Humalog pre-workout

Vecka 1
Dag 1: 3ui
Dag 2: 3ui
Dag 3: 3ui

Vecka 2
Dag 1: 4ui
Dag 2: 4ui
Dag 3: 4ui

Vecka 3
Dag 1: 5ui
Dag 2: 5ui
Dag 3: 5ui

Vecka 4
Dag 1: 6ui
Dag 2: 6ui
Dag 3: 6ui

Vecka 5-8
Paus, utvärdera om det gick bra osv.

Strax efter sticket dricker jag 10g dextropur per ui tillsammans med bcaa, glutamin, kreatin.

Under träning dricker jag bcaa och har hela tiden en shake klar med dextropur.

Efter passet 50g protein, 50g vitargo.

60 minuter senare äter jag ett balanserat mål med protein och kolhydrater. Har även fram tills dess tillgång till snabbt socker om det skulle spöka i huvudet.

Jag har sedan ett tag tillbaka blodsockermätare som jag har provat flera gånger och den kommer finnas i gymväskan vid behov!

Är du duktig på det här tar jag gärna emot kritik och tips. Vill du bara kalla mig dum i huvudet eller liknande så låt bli med det. Jag väljer, inte du.

Mvh!
Citera
2013-10-24, 12:30
Medlem
Fyfan för sprutor!!

Har ingen aning om det här men skulle va kul med lite bilder innan och före när du har hållt på ett tag!

Lycka till!
Citera
2013-10-24, 12:37
Medlem
Ska man hålla på och harva med 3-6 iu så känns det ganska meningslöst.
Citera
2013-10-24, 12:47
Medlem
singels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Ska man hålla på och harva med 3-6 iu så känns det ganska meningslöst.

Jag vill prova mig fram, har inte sagt att de inte blir fler ui vecka 8. Har du mer hjälp att ge får du gärna göra det. Kör du själv?

Mvh
Citera
2013-10-24, 12:49
Medlem
singels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StringHunter
Fyfan för sprutor!!

Har ingen aning om det här men skulle va kul med lite bilder innan och före när du har hållt på ett tag!

Lycka till!

Vad fan gör du ens här om du är rädd för sprutor?
Citera
2013-10-24, 13:00
Medlem
ZEUS.s avatar
vännen vad ska du på slin o göra?

du misslyckades kapitalt(som alla sa) på din förra kur som låg på runt 3g ew plus orala med fysik som hade gått att uppnå ren på 3-4år!

vad är du ute efter?
Citera
2013-10-24, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singel
Vad fan gör du ens här om du är rädd för sprutor?

Wow här var man bitter!

Är väldigt intresserad av före och efter bilder på såna som använder steorider därför var jag nyfiken på om du hade lust att lägga upp bilder.
Citera
2013-10-24, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singel
Jag vill prova mig fram, har inte sagt att de inte blir fler ui vecka 8. Har du mer hjälp att ge får du gärna göra det. Kör du själv?

Mvh
Nej, jag kurar inte eller något sånt nuförtiden.. Men jag har kört mycket slin, men det var på den tiden man mest körde snabb slin efter träningen och eventuellt några gånger till per dag+ lantus på morgonen. Innan träningen har jag i princip bara prövat några månader.
Citera
2013-10-24, 14:56
Medlem
dubbelpost.
Citera
2013-10-24, 15:01
Bannlyst
Citat:
Nej, jag kurar inte eller något sånt nuförtiden.. Men jag har kört mycket slin, men det var på den tiden man mest körde snabb slin efter träningen och eventuellt några gånger till per dag+ lantus på morgonen. Innan träningen har jag i princip bara prövat några månader.

Fråga till dig.

Vilka doser anser du man ska köra för att få bra resultat? Kör själv snabb slin pwo och post. Det sista jag vill är att magen växer, vid vilka doser tycker du inte man ska överskrida om man vill vara på den säkra sidan med magen men ändå får resultat?

Mvh
Citera
2013-10-24, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Fråga till dig.

Vilka doser anser du man ska köra för att få bra resultat? Kör själv snabb slin pwo och post. Det sista jag vill är att magen växer, vid vilka doser tycker du inte man ska överskrida om man vill vara på den säkra sidan med magen men ändå får resultat?

Mvh
För det första måste några saker nämnas. Insulin gör inte så att organen och tarmarna växer, till skillnad från igf-1 i stora doser.
Däremot ökar insulin, eller rättare sagt förhöjda insulinnivåer, inlagringen av visceralt fett. Men så länge vi inte har ett kaloriöverskott så lägger vi ju inte på oss fett. Så länge man inte ligger på ett stort kaloriöverskott och extrema doser slin så kommer det knappast spela någon roll i praktiken.. Och fett går ju att deffa bort.

Dvs.
Större mage av igf-1 : Dosrelaterat
Större mage av insulin: Kcal relaterat

Vad är då en effektiv dos? För MIG så är allt under 10 iu meningslöst. Då kan jag lika väl vara utan, upplever jag det som. När jag prövade slin som pwo, så tyckte jag inte om att köra för höga doser heller för den delen. 15 iu funkade bra, men jag upplevde en del trötthet och obehag. Hypokänningar och trötthet gör mig iaf inte mig produktiv under träningen.
Efter träningen så är det bara att ösa på så hårt som kaloribudgeten tilllåter, men det gäller att öka successivt. Jag har gått HÖGT, men det tog lång tid.

Pröva dig fram, börja lågt och jobba uppåt.
Citera
2013-10-24, 16:08
Bannlyst
Citat:
För det första måste några saker nämnas. Insulin gör inte så att organen och tarmarna växer, till skillnad från igf-1 i stora doser.
Däremot ökar insulin, eller rättare sagt förhöjda insulinnivåer, inlagringen av visceralt fett. Men så länge vi inte har ett kaloriöverskott så lägger vi ju inte på oss fett. Så länge man inte ligger på ett stort kaloriöverskott och extrema doser slin så kommer det knappast spela någon roll i praktiken.. Och fett går ju att deffa bort.

Dvs.
Större mage av igf-1 : Dosrelaterat
Större mage av insulin: Kcal relaterat

Vad är då en effektiv dos? För MIG så är allt under 10 iu meningslöst. Då kan jag lika väl vara utan, upplever jag det som. När jag prövade slin som pwo, så tyckte jag inte om att köra för höga doser heller för den delen. 15 iu funkade bra, men jag upplevde en del trötthet och obehag. Hypokänningar och trötthet gör mig iaf inte mig produktiv under träningen.
Efter träningen så är det bara att ösa på så hårt som kaloribudgeten tilllåter, men det gäller att öka successivt. Jag har gått HÖGT, men det tog lång tid.

Pröva dig fram, börja lågt och jobba uppåt.

Tack för svaret !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in