2013-10-25, 15:21
Medlem
PeterDolvings avatar
Hej, jag är skitnervös för en muntlig presentation, och har en 10 mg sobril för att lugna nerverna. Men problemet är att jag lämnar urinprov.

Hur lång tid kan det ta? Benso sitter ju alltid i så jävla länge. Sobril har en halveringstid på 10 timmar läste jag..
Citera
2013-10-25, 16:03
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Hur lång tid är det till nästa gång du ska lämna UP? Det borde inte ta mer än någon enstaka dag innan du är ren. Jag tror inte ens att 10mg oxazepam kan leda till att man kommer över cutoff på 300ng/ml i urinet, men det är jag inte säker på.

Efter fem dagar är du garanterat ren i alla fall, antagligen långt innan dess. Annars kanske en starköl eller två är ett alternativ?
Citera
2013-10-25, 16:23
Bannlyst
om du bara tar 10mg så är det nog borta på 2-3 dagar
Ett alternativ är Inderal, det ger inte utslag på vanligt UP
Citera
2013-10-25, 18:54
Medlem
PeterDolvings avatar
Tack för era svar. Tidigast så lämnar jag UP efter 3 dagar. Men jag kan alltid skjuta upp det någon dag extra eller dricka extremt mycket vatten.

MvH
Citera
2013-10-26, 19:01
Medlem
PeterDolvings avatar
Någon med erfarenhet angående Sobril (Oxazepam) som lämnat UP? Kan det verkligen ta hela 4-5 dagar för 10 mg att gå ur kroppen? Jag fick det till 4.6 dagar om det halverades på 8 timmar. På vissa sidor står halveringstiden 4-15 timmar. Men vanligast är att det står 10 timmar. Är lite orolig över detta, men jag var tvungen att ta sobrilen, annars hade jag fan svimmat.. Men det lär de som tar UP knappast tro på. Fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in