Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-26, 14:15
Medlem
Som rubriken lyder. 24K, vilka är de?

http://www.youtube.com/watch?v=wWRmWrQqV8g
http://www.youtube.com/watch?v=o8AqFEbSpgI

Och vad tycker ni om youtube kommentarerna?

Personligen så har jag lätt för att uppskatta nästan all musik.
Stör mig på att denna grupp inte pratar om något positivt, eller vägen ur problem.
Om de verkligen är så tajta och ställer upp för varandra, vart är allt positivt om hur de klarat sig mot oddsen och verkligheten om att försöka fatta kloka beslut och va försiktig?

Vad tror och tycker ni om denna grupp?
Citera
2013-10-26, 14:31
Medlem
Jag personligen tycker d där va rikzkefft
Citera
2013-10-26, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZuttlahBror
Jag personligen tycker d där va rikzkefft

Motivera!
Många sa samma sak om kartellen.

Vad tycker du om denna?

http://www.youtube.com/watch?v=0VnycGPV0n0
Jag tycker den är bra. Skulle kunna finslipas lite men annars bra..
Lite positiv är den också.
Senast redigerad av mistermike 2013-10-26 kl. 14:43.
Citera
2013-10-26, 15:08
Medlem
punksvins avatar
Jag tycker det är vansinnigt slätstruket. Efter nån minuts lyssning så blir både text och musik en beige korv som glider genom huvudet utan att fastna. Lägg där till ett antal betoningar som känns vansinnigt krystade för att matcha musiken. Taskigt flyt i en flod utan strömmar för att krångla till det med en metafor.
Är alla videos lika samma? Ett par Audi's, någon hund som skäller och lite skottlossning och det obligatoriska gänget som hänger runt bilarna. Därtill bara random filmade miljonprograms hus, speciellt gatan med broar över verkar vara något speciellt.
Det här sticker absolut inte ut på något sätt, utom möjligtvis att både låtar och videos är vansinnigt monotona. Och det är ju knappast något positivt.

Jag ger tummen ner!
Citera
2013-10-26, 17:05
Medlem
xXmikaeloXxs avatar
bättre än kartellen är dom iaf
Citera
2013-10-26, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistermike
Som rubriken lyder. 24K, vilka är de?

http://www.youtube.com/watch?v=wWRmWrQqV8g

Tensta grabbar, och andra låten på denna länk blir fet, då de använder beatet från Gang Starr - Make them pay. Annars i stort sett är de inget vidare
Citera
2013-11-28, 17:11
Medlem
flybikess avatar
asså jag hoppas ingen lyssnar på detta.
Citera
2013-12-06, 01:10
Medlem
think2acts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flybikes
asså jag hoppas ingen lyssnar på detta.
vi lyssna på de e år o nesta
Citera
2015-05-05, 01:32
Medlem
MrWalross avatar
Finns mycket man kan relatera till om man en uppvuxen "förortsgrabb" , med det sagt har 24k sin klientel , svenne från villa i fin kommun brukar ej vara lyssnare.
Tycker de är helt ok , inga studio gangsters sen att folket bakom 24k är "succesfull kriminella " är det ingen snack om saken efter man frågat runt lite bland kontakerna.
Citera
2015-05-19, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Finns mycket man kan relatera till om man en uppvuxen "förortsgrabb" , med det sagt har 24k sin klientel , svenne från villa i fin kommun brukar ej vara lyssnare.
Tycker de är helt ok , inga studio gangsters sen att folket bakom 24k är "succesfull kriminella " är det ingen snack om saken efter man frågat runt lite bland kontakerna.

Kan du inte berätta lite om vad du hört. Vilka är dem?
Citera
2015-07-23, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros

Berätta mer!
Citera
2015-07-24, 12:07
Bannlyst
Helt ok judefiol i första låten och han vet iaf hur man rappar. Någon som vet vad 24 000 betyder?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in