2013-10-26, 21:48
Medlem
Min granne flyttade in för 2 år sen och hon har inte varit annat än problem sen dess.
Hon tog genast en förtroendepost i vår lilla förening, vilket vi inte hade nåt emot då hon verkade vettig.

Stort misstag.

- Hon har EXTREMT högljudda fester (jag är själv ung student som är värd för många förfester, men det här är fan sjukt)

- Hon har tappat bort 4 nycklar

- Efter fjärde nyckelparet kopierade hon upp typ 25 nycklar vilket ledde till att varenda jävel hon kände drog antingen in på gården eller in i trapphuset och skrek och spydde

- Hon har ställt till bråk i hela föreningen för att hon är så extremt otrevlig, vad det än handlar om. Ludd i tvättmaskinen, tyst efter kl 03, allmänt hyfs bland grannar etc. Hon har seriöst vrålskrikit på mig om tvättmaskinsluddet fast det faktiskt var hon som tvättade innan mig. Kort sagt, hon är fan sanslös.

- Hon fick tillgång till huvudnyckeln i egenskap av styrelsesekreterare. Går in i samtliga lägenheter och kollar runt.

- Ett äldre par som har en övernattningslägenhet (dvs de är i princip aldrig där) dyker inte upp till brfmötet. Vi säger åt tokgrannen att hon inte ska bry sig, de är helt enkelt inte hemma. Hon fortsätter knacka och till slut slå på fönstrena med sina stövlar (wtf) trots att vi skriker på henne att sluta

- Och det värsta: hon fattar aldrig när hon har fel. Vi har klagat på alla ovanstående situationer och mer, men det GÅR FAN INTE FRAM!

Hon tror alltid att hon har rätt, och jag undrar om hon har nån form av diagnos där det enklaste orsakssammanhang inte går fram.

Hur ska vi göra?

Föreningen är liten, vi är ca 16 personer och alla vill i princip bli av med henne, utom de som aldrig haft nåt samröre med henne.

Jag dör!
Citera
2013-10-26, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av superhemlizzz
Min granne flyttade in för 2 år sen och hon har inte varit annat än problem sen dess.