• 1
  • 2
2013-10-29, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
250mg e10d är ju mer än man har naturligt så visst kan man fortfarande bygga på den dosen..

Ja det är klart, men vem fan vill vara ON mer än nödvändigt? Ju längre man är på ju jobbigare blir det att hoppa av. Personligen hade jag inga problem men ts är ju inte jag.

Har själv varit ON året runt och att lägga sig på cruise är det sämsta man kan göra enligt mig, om man inte har tävlingsplaner då. Kroppen behöver vila. Förra gången jag var off och hoppade på, inte denna gången utan förra, så efter 2-3 månader så la ja in 500mg testo och bam vilket tryck det blev, och innan jag hoppade av låg jag på liknande doser och kände mig ren och trycklös.

Skit i en jävla 250mg cruise och hoppa på en riktig kur direkt istället, sen tar du ett break. Så hade jag gjort iaf.
Citera
2013-10-29, 13:01
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Klart som fan receptorerna mättas, varför skulle dom inte göra det när alla andra receptorer i kroppen kan mättas? Det märker du ju fan själv om du kör samma dos ett par månader.

AAS är en drog, varför skulle inte receptorerna kunna mättas av den drogen när receptorerna i hjärnan kan mättas av andra droger?

finns inte än enda studie som visar att androgena receptorer kan mättas..

läs denna: https://www.flashback.org/t2233469 där svingas det friskt! jag länkade i den tråden denna länk: https://www.flashback.org/t1971196. läs

mvh
Citera
2013-10-29, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
finns inte än enda studie som visar att androgena receptorer kan mättas..

läs denna: https://www.flashback.org/t2233469 där svingas det friskt! jag länkade i den tråden denna länk: https://www.flashback.org/t1971196. läs

mvh

Läst en av dom för ett bra tag sedan. Bengtzzz är kunnig, inget tivel om saken, men det räcker inte för mig, inte i denna frågan då jag finner det helt ologiskt att receptorerna inte skulle bli mättade.

Detta är min åsikt och vad JAG tror genom vad jag fått uppleva.

Mvh
Citera
2013-10-29, 13:27
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Läst en av dom för ett bra tag sedan. Bengtzzz är kunnig, inget tivel om saken, men det räcker inte för mig, inte i denna frågan då jag finner det helt ologiskt att receptorerna inte skulle bli mättade.

Detta är min åsikt och vad JAG tror genom vad jag fått uppleva.

Mvh
fast nu handlar det inte bara om bengtzz utan också om vetenskap.. alla som ligger året runt på testo får alltså inget resultat på testo efter några månader?! de har det bara för välmåendet? det är darför de kör flera gram ew?! för att må bra?
Citera
2013-10-29, 13:38
Bannlyst
Citat:
fast nu handlar det inte bara om bengtzz utan också om vetenskap.. alla som ligger året runt på testo får alltså inget resultat på testo efter några månader?! de har det bara för välmåendet? det är darför de kör flera gram ew?! för att må bra?

Det är ju detta jag menar, jag får verkligen inte samma "effekt" av testot efter några månader, och det är väll en av anledningarna till att folk höjjer sina doser ? Tror du att man får samma tryck och muskelbyggande effekt av t.ex 500mg testo månad 2 som månad 10, som ett exempel.
Citera
2013-10-29, 13:56
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Det är ju detta jag menar, jag får verkligen inte samma "effekt" av testot efter några månader, och det är väll en av anledningarna till att folk höjjer sina doser ? Tror du att man får samma tryck och muskelbyggande effekt av t.ex 500mg testo månad 2 som månad 10, som ett exempel.

man växer som mest o bäst första 6-8 v sen planar det ut. men det har med så mkt mer att göra än att receptorer skulle bli mättade. skulle det vara så att receptorerna skulle bli mättade så skulle du ju inte växa alls från månad 2?! nu ska vi inte skita ner tråden mer. vill du diskutera mer så finns det en tråd. men vi kommer säkert inte längre ändå
Citera
2013-10-29, 14:11
Bannlyst
Citat:
man växer som mest o bäst första 6-8 v sen planar det ut. men det har med så mkt mer att göra än att receptorer skulle bli mättade. skulle det vara så att receptorerna skulle bli mättade så skulle du ju inte växa alls från månad 2?! nu ska vi inte skita ner tråden mer. vill du diskutera mer så finns det en tråd. men vi kommer säkert inte längre ändå

Precis, man växer bäst i början och sedan planar det av. Menar inte att man slutar växa trotts test, bara att man växer långsammare ju längre tiden går på samma dos.

Men som som sagt, jag behöver inga studier för att tro på detta, det låter väldigt logiskt i mitt huvud samt jag har själv fått uppleva det, så mina egenskaper vs studider, ja då litar jag på vad jag fått uppleva.

Agree to disagree zeuz som sagt, detta är vad jag tror! finns inget mer att diskutera.

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in