• 1
  • 2
2013-10-28, 13:43
Medlem
Tjena,

Börjar nu närma mig slutet av denna kur,

Startade med:

500mg Testo E e5d
500mg Deca e5d
40mg Dbol Ed i 50dagar
0.5mg Arimidex EoD

Har nu kört nästan 3 månader på Testo och Decan, lagt på mig 12kg och är mindre fet än då jag började kura.

Har nu tänkt fortsätta med testo efter dessa 3 månader men gå över på 700mg Sustanon funderar också på att köra 50mg dbol i 50dagar. Börjar med dom efter Decan är färdig. Tänkte köra till slutet på Februari/Mars. Vila ca 2 månader då kör 20mg nolva ED i några veckor. Sedan börja deffkur med Testo P över våren och en bit in på sommaren?

Tacksam för lite åsikter mm, mvh
Citera
2013-10-28, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av muscle88
Tjena,

Startade med:

500mg Testo E e5d
500mg Deca e5d
40mg Dbol Ed i 50dagar
0.5mg Arimidex EoD

Har nu kört nästan 3 månader på Testo och Decan, lagt på mig 12kg och är mindre fet än då jag började kura.

Har nu tänkt fortsätta med testo efter dessa 3 månader men gå över på 700mg Sustanon funderar också på att köra 50mg dbol i 50dagar. Börjar med dom efter Decan är färdig. Tänkte köra till slutet på Februari/Mars. Vila ca 2 månader då kör 20mg nolva ED i några veckor. Sedan börja deffkur med Testo P över våren och en bit in på sommaren?

Så du har planerat att ligga on i 6-7 månader för att sedan vila 2.. o sen köra igen?

mitt tips är att inte gå av alls då
Citera
2013-10-28, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muscle88
Tjena,

Startade med:

500mg Testo E e5d
500mg Deca e5d
40mg Dbol Ed i 50dagar
0.5mg Arimidex EoD

Ställ dig frågan ifall du verkligen behöver köra något annat? 12kg upp på 3 månader är 1kg/vecka vilket du inte fan ska skämmas över så länge man håller det hyfsat lean. Kriga på med de doserna, alt byt ut testo e mot susta som du är lite inne på, för att få lite variation
Citera
2013-10-28, 22:04
Bannlyst
Tjenare

Ser att du har kört samma kur som jag tänker påbörja i veckan 500mg av varje. Hur upplever du deca, var det en bra massbyggare, deca dick, nedstämdhet, smörjade lederna? Ge mig gärna en update, intressant eftersom jag ska köra samma.

Mvh
Citera
2013-10-28, 22:57
Medlem
[quote=muscle88|45875962]Tjena,

Startade med:

500mg Testo E e5d
500mg Deca e5d
40mg Dbol Ed i 50dagar
0.5mg Arimidex EoD

Tacksam för lite åsikter mm, mvh[

Hade inte velat kliva på orala så snabbt inpå. Heller inte käkat nolva ett par veckor för att kliva på igen kort därpå. Hade tagit en liten paus nu efter kuren. Suttit testo 250mg e7d eller e10d ett par månader. Sen klivit på susta, bollar. Litet avbrott igen med lågdostesto istället för nolva och så köra deffen efter det.
Med vänlig hälsning
Citera
2013-10-28, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vtchun

Hade inte velat kliva på orala så snabbt inpå. Heller inte käkat nolva ett par veckor för att kliva på igen kort därpå. Hade tagit en liten paus nu efter kuren. Suttit testo 250mg e7d eller e10d ett par månader. Sen klivit på susta, bollar. Litet avbrott igen med lågdostesto istället för nolva och så köra deffen efter det.
Med vänlig hälsning

Att köra lågdos testo är ju inte att vila, 250mg e10d kommer ju inte ge han ett skit, han tappar liite mindre bara.

TS
12 veckor är ju ingen lång kur så känner du dig klar så tycker jag du ska kasta in handuken och vila kroppen i ca 2-3 månader, sen hoppar du på igen.

Men eftersom du bara har varit på i 12v så hade jag kört vidare om jag vore du, in med nytt prepp så receptorerna inte blir mättade.

Mvh
Citera
2013-10-29, 00:22
Medlem
Håller med Vtchun och ZionMustFall.

Är för kort tid att hoppa av och "PCT'a" i två månader. Helt jäkla värdelöst och faktiskt korkat. Hoppa ner till HRT-nivå på teston i två månader istället och blasta på sen igen, ELLER kliv av en längre tid så att kroppen faktiskt får återhämta sig.
Citera
2013-10-29, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Tjenare

Ser att du har kört samma kur som jag tänker påbörja i veckan 500mg av varje. Hur upplever du deca, var det en bra massbyggare, deca dick, nedstämdhet, smörjade lederna? Ge mig gärna en update, intressant eftersom jag ska köra samma.

Mvh

Tjena, joo jag har lagt på mig mycket dock tror jag att jag hade kunnat lagt på mig mera "vikt" men den massa jag lagt på mig nu är galet bra. gått upp 12kg och är typ bättre form nu än innan jag började köra. Potensen har jag känt av eller rättare sagt kåtheten, är väll rätt kåt som person i vanliga fall och under de testo kurer jag kört har det varit brutalt. Hade jag kunnat hade jag haft sex hela tiden typ? Så flickvännen fick känna av lite då hehe.. Men nu när jag körde decan så är jag inte alls kåt, kan bli lite små kåt nångång ibland men inget speciellt. Och att haft svårt att få upp den har aldrig hänt. Inte haft nå probs med leder denna kur, *peppar peppar*. Allmänt så mår jag bra om dagarna så inge nedstämd.
Citera
2013-10-29, 09:38
Medlem
Tacksam för svar och lite åsikter grabbar! Då blir det nästan så att jag går in på 700mg Susta e5d efter jag är klar med decan. Kliver på 50mg dbol ed i 50 dagar efter några veckor. Och kör detta en bit in på våren. Och är off hela sommaren/hösten istället. Känns nästan vettigare!?

MvH
Citera
2013-10-29, 09:54
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Att köra lågdos testo är ju inte att vila, 250mg e10d kommer ju inte ge han ett skit, han tappar liite mindre bara.

TS
12 veckor är ju ingen lång kur så känner du dig klar så tycker jag du ska kasta in handuken och vila kroppen i ca 2-3 månader, sen hoppar du på igen.

Men eftersom du bara har varit på i 12v så hade jag kört vidare om jag vore du, in med nytt prepp så receptorerna inte blir mättade.

Mvh

250mg e10d är ju mer än man har naturligt så visst kan man fortfarande bygga på den dosen..

Receptormättnad kan du ju slänga ut genom fönstret, det är bullshit, och hur skulle du undvika detta med att byta prepp? De ska ju på samma receptorer pretty much..

TS! Ska du köra så kort vila kan du lika gärna cruisa, annars blir det bara berg-och-dalbana och pannkaka av hela kalaset! Onödigt att gå nedstängd, få hälsoproblem bara för att hoppa på igen, då är det bättre för kroppen att du inte alls går av testo..
Citera
2013-10-29, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
250mg e10d är ju mer än man har naturligt så visst kan man fortfarande bygga på den dosen..

Receptormättnad kan du ju slänga ut genom fönstret, det är bullshit, och hur skulle du undvika detta med att byta prepp? De ska ju på samma receptorer pretty much..

TS! Ska du köra så kort vila kan du lika gärna cruisa, annars blir det bara berg-och-dalbana och pannkaka av hela kalaset! Onödigt att gå nedstängd, få hälsoproblem bara för att hoppa på igen, då är det bättre för kroppen att du inte alls går av testo..

Nå håller med, när jag tänker efter kommer det nog bara bli skit att hoppa av och på. Som mitt tidigare inlägg så kommer jag kliva på 700mg susta e5d. Blasta med 50mg dbollar efter ett tag. Ligga på det en bit in på våren. Sedan kliva av helt över sommaren och hösten.

MvH
Citera
2013-10-29, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie

Klart som fan receptorerna mättas, varför skulle dom inte göra det när alla andra receptorer i kroppen kan mättas? Det märker du ju fan själv om du kör samma dos ett par månader.

AAS är en drog, varför skulle inte receptorerna kunna mättas av den drogen när receptorerna i hjärnan kan mättas av andra droger?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in