• 1
  • 2
2013-11-02, 12:06
Medlem
MDMAfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoIAm
Det ni tänker på ofta kommer ni drömma om , eller så har det varit för mig

Så om jag ser Mona Sahlin ofta på TV så kommer jag tänka på att ligga med Mona i mina drömmar, fy fan, jag måste sluta titta på TV.

OnT så har jag aldrig upplevt samma som TS. Jag drömmer oftast bara när jag röker.
Citera
2013-11-02, 12:56
Avstängd
Gbg-Smokes avatar
Nu var det några år sen jag hade uppehåll. Men varje gång jag har haft uppehåll så drömmer jag nästan alltid om cannabis och massa andra konstiga drömmar.
Citera
2013-11-02, 13:04
Medlem
Instämmer på att drömmarna kan bli väldigt konstiga om man tar ett uppehåll efter ett längre dagligt bruk. Har dock själv inte haft några direkta mardrömmar men mina drömmar har varit väldigt konstiga.
Citera
2013-11-02, 13:19
Medlem
SophieNeveus avatar
Mina drömmar handlar alltid om sex eller att jag på något sätt letar eller försöker få tag på gräs.. Kort och gott, det är det enda mitt liv handlar om, sex och gräs!
Citera
2013-11-08, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SophieNeveu
Mina drömmar handlar alltid om sex eller att jag på något sätt letar eller försöker få tag på gräs.. Kort och gott, det är det enda mitt liv handlar om, sex och gräs!

Sounds pretty damn good to me
Citera
2013-11-08, 10:03
Medlem
kiefthereefers avatar
Det är en bra tecken på att all skit håller på att gå ut ur din kropp. Sj har man haft mardrömmar där jag varit en skellet där bara mina muskel leder höll mig samman. Jag kände fan allt alltså....
Citera
2013-11-08, 13:53
Medlem
SophieNeveus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiefthereefer
Det är en bra tecken på att all skit håller på att gå ut ur din kropp. Sj har man haft mardrömmar där jag varit en skellet där bara mina muskel leder höll mig samman. Jag kände fan allt alltså....
Är det så alltså? Tråkigt att höra att du haft hemska upplevelser, har inte rökt på ca en vecka nu och har fortfarande mardrömmar, hur länge håller sånt här i sig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in