2013-11-05, 18:30
Medlem
SunshineBlinds avatar
Jag tror det var i somras som jag såg en debatt på nyhetsmorgon eller liknande, där de sitter i en soffa och diskuterar cannabislegalisering. Alla sitter och agerar bekymrade och förskräckta över "tendenserna i samhället", utom en medelålders artist som sitter i jeanskläder och säger något i stil med "Sluta bullshita om era åsikter, jag har allt sett vad en hel del av er gör då ni inte sitter framför kameran med egna ögon", och sedan snabbt blir avbruten och de byter diskussionsämne.

Är det någon det ringer en klocka för som vet lite mer specifikt vilket klipp jag syftar på så får ni hemskt gärna dela med er.
Citera
2013-11-05, 20:23
Medlem
Vilken tid såg du det då är det lättare att luska fram
Citera
2013-11-08, 19:13
Medlem
Nu blev jag riktigt nyfiken
Citera
2013-11-08, 19:24
Medlem
MisterMGMTs avatar
Låter som Alexander Bard.

Kanske? https://www.flashback.org/t1713084
Citera
2013-11-08, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Låter som Alexander Bard.

Kanske? https://www.flashback.org/t1713084

Jag har sett klippet i fråga och jag är tämligen säker på att det inte var Bard. Bard brukar förövrigt inte gå klädd i jeans

ts. såg du klippet på tuben lr tv?
Citera
2013-11-11, 19:55
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wombAwpmbA
Jag har sett klippet i fråga och jag är tämligen säker på att det inte var Bard. Bard brukar förövrigt inte gå klädd i jeans

ts. såg du klippet på tuben lr tv?

Jag såg det på antingen TV4Play eller SVTPlay, jag är osäker på vilken av de tyvärr. :/
Citera
2013-11-12, 06:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Jag såg det på antingen TV4Play eller SVTPlay, jag är osäker på vilken av de tyvärr. :/

Då var det nog svtplay, för jag kollar aldrig på tv4play. Då är nog klippet borta för länge sedan
Citera
2013-11-19, 22:05
Medlem
Lånar denna tråd då det känns onödigt att skapa en ny!

Minns ett klipp om en Norsk äldre kvinna som har cancer och testade cannabis och slutade med sina mediciner hon fick för sin kemo-behandling och började använda cannabis helt istället! Hon talade gott om effekterna då det inte gjorde henne slö/zombie liknande och hon kunde fungera som en vanligt människa, var nån alternativ media-site som lade upp klippet men kan inte hitta det nu, Nån som har sparat länken och skulle kunna länka eller kommer ihåg vad det heter, så vore det hjärtligt snällt om ni kunde länka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in