• 1
  • 2
2013-11-11, 07:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa
Rökte riktigt starkt grönt. Kändes mer eller mindre som det var en linje i hjärnan på mitten, hörde en arbetskamrat säga kom, etc. fast han inte gjorde det, fick konstiga känselhallucinationer.
var cirka en månad sen nu, har inte puffat på cirka en vecka men kan ej sova, minnet är riktigt lustigt, får lite flashbacks när jag tänker på minnen, glömmer bort namn jag borde kunna.
är 22.
Om det var en sort med mycket THC så kan det mycket väl vara det som spökar.
Citera
2013-11-11, 07:33
Moderator
kvm3s avatar
Cannabis --> Drogakuten
/Moderator
Citera
2013-11-11, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

jo men det var över en månad sen nu.
Citera
2013-11-11, 09:01
Medlem
MeliorViciss avatar
Citat:
Tror mer på sömnbrist faktist. Vet själv när man har vart vaken länge och så hör man dator jobba fast det låter som musik
Citera
2013-11-11, 09:23
Bannlyst
TS.

Släpp drogerna istället.
Du kommer märka skillnad. Inte dirket, men det tar en bra lång tid inann du blir "frisk" då du måste jobba med dig själv.
Det som har hänt dig att du har blivit lite "sne".

Du är också stressad/ångest då du har en "klump" i magen.
Ångest/stress är djävulen själv för man blir riktigt konsig av det utan att få en kritisk känsla att det kan vara ångest/stress. Folk som blir nojjig för mista lilla och yrar om psykos eller schizo har inte psykos eller schizo. Det är andra faktorer som spelar ett spratt. En person som har psykos skulle inte märka av det.

Detta kommer gå bra. Bara släpp dom och släpp det förflutna.
Rekommenderar att meditera.

/Jesus
Senast redigerad av Mikroprocessor 2013-11-11 kl. 09:27.
Citera
2013-11-11, 10:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa
jo men det var över en månad sen nu.
Ja? Det var väl när du rökte som det började spöka för dig? Den gången lär det ha varit gräset.

Citat:
Ursprungligen postat av MeliorVicis
Tror mer på sömnbrist faktist. Vet själv när man har vart vaken länge och så hör man dator jobba fast det låter som musik
Visst är det så och det är faktiskt lite av en psykos light eftersom det är lite såna saker man upplever när man har schizofreni eller får stimulantpsykos, bara att det är mycket värre då.
Citera
2013-11-11, 13:51
Medlem
Allting börjar knasa efter 1 års rökande testa (om du kan) att inte röka på ett tag, om du verkligen kan sluta helt! Du har nog inte fått schizo för då hade det varit uppenbart och dina vänner/familj hade antagligen märkt det isåfall, det är nog att du börjar bygga en kraftig paranoia som snart kan slå ner.. Hände mig med. Så var smart och sluta röka under en månad eller var dum och fortsätt.

I ditt fall med sömnproblem skulle jag nog säga är pga rökat för det hade jag med. Om din aptit förändras med så är det också för rökat/ciggen/snusen.
Citera
2013-11-11, 13:54
Medlem
Citat:

Hahah en sort med mycket THC, ganska obvious eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in