• 1
  • 2
2013-11-13, 08:16
Medlem
Malay.Tigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
Allt under grammet och du är ren!

Lite oroväckande att du börjar med röids redan, du har ju nyss lagt blöjan, men det som krokigt ska bli ska bockas i tid.

Lycka till!

Äsch, lite testo har aldrig skadat någon.
Tackar tackar.
Citera
2013-11-13, 14:37
Medlem
Malay.Tigers avatar
Sitter för ovanlighetens skull och dricker lite gainer med kreatin och glutamin samtidigt som jag laddar för kvällens pass med en polare. Jag hittade några gamla halvtomma påsar i skåpet så tänkte varför inte kan lika gärna ta skiten om jag nu har den.

Är ingen stor brukare av kosttillskott annars, det är så ful marknad så jag bojkottar den, med undantag för proteinpulver. Köper dock inte Ultra Mega Whey 4000 som kostar 1000 spänn per hekto, kör bodyscience, billigt och bra från MM sports

Edit: fyfan jag hade glömt hur jävla vidrigt Glutamin smakar. Jaja, bara och pressa ner skiten
Citera
2014-01-15, 21:05
Medlem
GostenGWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malay.Tiger
Ahopp, nu tänkte jag starta en liten journal här. Vet inte hur många som kommer läsa den men jag gör det mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig ibland.

Mina stats:

18 år
1 och ½ års träning
88-90 kg beroende på dagen
Mark: 160 kg
Böj: 150 kg
Bänk: 95 kg
OHP: 70 kg
allt är RAW, det vill säga utan straps, bälte, wraps, nada.
Hyffsade stats, de hemsidor jag har besökt rankar mig alla som "intermediate" vilket betyder ungefär just "hyffsad"
http://www.strstd.com/

^
| där kan du också kolla hur du ligger till.

Dock är jag väldigt nöjd med min progress, gått från att vara en liten tanig haschrökare till the biggest baddest motherfucker in school

All fokus ligger på styrka och atleticism, bryr mig inte om bf% eller muskelstorlek

Träningen består av helkroppspass 3 ggr/ vecka, med kondition varannan dag + llite mer strongman specifik träning på den fjärde dagen. En vilodag mellan varje träningsdag.

Ja, vad mer kan man säga? Jag går byggprogramet på gymnasiet och är på självutskriven TRT för tillfället
Ställ gärna frågor, video och bilder kommer inom kort!

Peace!

Sorry men jag ligger lite före i powerlifting är 18år väger 87.88 har gymtränat i två och ett halvt år

böj 170 raw med bälte
bänk 150 raw
mark 230 raw utan bälte
ohp strikt 70
Citera
2014-01-15, 21:19
Medlem
Talamuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GostenGW
Sorry men jag ligger lite före i powerlifting är 18år väger 87.88 har gymtränat i två och ett halvt år

böj 170 raw med bälte
bänk 150 raw
mark 230 raw utan bälte
ohp strikt 70

sorry?..

ont: nice stats! om du återupptar journalen så vore det kul att veta hur lång du är!
Citera
2015-03-12, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talamus
sorry?..

ont: nice stats! om du återupptar journalen så vore det kul att veta hur lång du är!

Längderna på er båda skulle vara intressant faktiskt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in