• 1
  • 2
2013-11-12, 01:53
Medlem
Detta r kanske bde en recension och en efterlysning..

Ngon som vet vart Babycita tagit vgen? Hon var en riktigt solstrle som skulle behvas nu nr vintern r p vg?

Fr er som inte trffat henne, en kort recension:

Babycita r en perfekt petite negress. Nr man mter henne spricker hon upp i ett leende som skulle f en isstod att smlta. Drefter tar hon hand om dig p absolut bsta stt - hon vet verkligen vad en man vill ha. Hela tiden med skrattet och leendet nra till hands. Inte nog med att hon r trevlig - hon r ven spektakulrt snygg och sexig. Hon har ett vackert p grnsen till stt oskyldigt ansikte, varma mjuka lppar som man inte kan f nog av och ett lockigt hr som luktar underbart!

Men d terstr nd det bsta. Hon suger som en gud - hela tiden med blicken mot dig. Tv mrka bedjande gon och en kvinna som gr allt fr att behaga.

Hennes former r inte heller de av denna vrlden. Nr hon svankar framfr sig med sin runda, lite ltt pronformade bak och sin extremt smala midja s vet du att du r i himmelriket.

Var r du min Cita???

Senast jag trffade henne var i somras i Stockholms innerstad.
Citera
2013-11-17, 11:27
Medlem
porsches avatar
Har sett annonser frn henne senaste veckan.
Samma telnr som frr
Citera
2013-11-21, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
Har sett annonser frn henne senaste veckan.
Samma telnr som frr

Har letat runt efter annonsen du pratar om, men hittar den inte.. kan du ge mig en pointer???
Citera
2013-11-21, 15:38
Medlem
crippas avatar
Jag vet att hon lser ekonomi och har kanske andra planer i livet. Vldigt charmig och mysig lite tjej. Behandla henne rtt och du fr en upplevelse att se tillbaka p
Citera
2013-11-21, 15:51
Medlem
Fettsugnings avatar
Jag har inte heller sett henne annonsera p lnge.

Kan bara instmma i hyllningskren. Betalade fr 1 timme och blev kvar i 3 timmarvid ett tillflle. Mycket hrlig dam p alla stt. Rolig, charmig och snll.
Citera
2013-11-23, 20:27
Medlem
porsches avatar
kolla p adoos sthlm 17 sept.
sen klickar du p lnken dr kontaktuppgifter finns.
sl en pling o frga om hon erbjuder sina hrliga tjnster.

.........ibland mste man jobba lite fr
att trffa rtt brud ven om inte hon annonserar
precis nr ni vill
Citera
2013-11-28, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
kolla p adoos sthlm 17 sept.
sen klickar du p lnken dr kontaktuppgifter finns.
sl en pling o frga om hon erbjuder sina hrliga tjnster.

.........ibland mste man jobba lite fr
att trffa rtt brud ven om inte hon annonserar
precis nr ni vill
Kan du peka lite noggrannare ... jag r inte bakom fltet, men jag hittar verkligen inte det du pratar om. Har hennes gamla nummer som str i mnga annonser - men inget svar..

Antagligen har hon ngot bttre fr sig - och jag kan bara nska henne lycka till!
Citera
2013-11-28, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomcarrot
Kan du peka lite noggrannare ... jag r inte bakom fltet, men jag hittar verkligen inte det du pratar om. Har hennes gamla nummer som str i mnga annonser - men inget svar..

Antagligen har hon ngot bttre fr sig - och jag kan bara nska henne lycka till!

Eller s knner hon igen ditt nr nr du ringer och vill inte svara...
Citera
2013-11-28, 23:26
Medlem
kan droppa att hon har en unge p 3r.
hon va tsammans me en gammal fd bekant t mig som sitter inne. han e narkoman iallafall.

rtt trasig tjejj som e adopterad o vatt p diverse suspekta fester i sina yngre dar.
har fr mig hon e frn colombia. en snubbe sa han blev smittad av klam av henne.

yttre kan jag hlla med om sexig. men innanfr fasaden skulle ja inte vilja tillbringa mina sista dagar. iallafall inte om jag e emun mot att bli fattig snabbt.
Citera
2013-11-29, 14:39
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronobergspolisen
hon va tsammans me en gammal fd bekant t mig som sitter inne. han e narkoman iallafall.

rtt trasig tjejj som e adopterad o vatt p diverse suspekta fester i sina yngre dar.

yttre kan jag hlla med om sexig. men innanfr fasaden skulle ja inte vilja tillbringa mina sista dagar. iallafall inte om jag e emun mot att bli fattig snabbt.
Om hon inte har ljugit fr mig, vilket jag frvisso inte kan vara sker p, s hade du inte ett enda rtt gllande hennes bakgrundsfakta.
Citera
2013-11-30, 17:23
Medlem
r du hennes kund eller bekant via normala relationer dr de e svrare att hitta p bakgrund?
Citera
2013-11-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronobergspolisen

..Unge hit eller dit...med en bekant till dig..!!..??..
..Adopterad frn Colombia..Eller Brasilien...So,what..!!..
..Jass,hon har varit p fester i yngre dagar..!!..

..Jag tror ingen torsk hr inne r intresserad av att tillbringa sina siata dagar med henne fr att bli fattig snabbt..

Det brukar rcka med en halv/hel timme.....Sedan gr livet vidare.....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in