2013-11-14, 14:23
Medlem
Just nu ligger jag och chillar i sängen. Veckan har vart go med en del röka.
Har kastat två halvrökta spliffar vid ingången till lägenheten och bägge ligger i gräset.
Den ena har legat i två nätter, den andra bara inatt.

Skulle jag kunna ta in dem, blåsa lite med hårtorken på kallt och sedan bonga upp dem?
Risk för mögel på tvånättersspliffen då det regnade första natten, men den har legat under tak så det borde vara "safe"
Mängden av gräs i spliffarna är sammanlagt 0.7g ca

Vill höra era tankar! Har rökt spliffar som legat ute över en natt förr och det har funkat, utan lunginflammation

Har sökt på FB och google men inte hittat något scenario utav denna karaktär.
Citera
2013-11-14, 14:31
Medlem
0.7? I två holk fimpar? Varför inte röka upp allt direkt när du rökte?

OnT: det borde gå, även jag har rökt en spliff som legat ute över natten. Meckade bara om det o det gick fint att röka kolla så de inte är mögligt bara (googla cannabis mold för identifiering) torka det lite o släng ner skiten i bongen, tänd o njut.

Edit: såg nu du skrev att det var två halv rökta spliffar och inte bara själva stumpen som jag uppfatta det först
Citera
2013-11-14, 14:33
Medlem
ninja1337s avatar
nej vännen.. det här är bara pundarstil.. det kanske låter skönt för att stilla desperationen men det kommer riva i halsen o du kommer känna dig äcklig efteråt.. röka är något du ska göra med respekt både för dig själv och naturen.. inte på det här sättet du nu föreslår.. spola ner fimparna på en gång.. ryck upp dig o gå o handla mer istället..
Citera
2013-11-14, 14:38
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninja1337
nej vännen.. det här är bara pundarstil.. det kanske låter skönt för att stilla desperationen men det kommer riva i halsen o du kommer känna dig äcklig efteråt.. röka är något du ska göra med respekt både för dig själv och naturen.. inte på det här sättet du nu föreslår.. spola ner fimparna på en gång.. ryck upp dig o gå o handla mer istället..

Va? Vem bestämmer att det är pundarstil? Tycker det låter som en bra idé, varför slösa & spola ner gräset? Det är väl mindre respekt mot sig själv, slöseri med pengar, och naturen?
Citera
2013-11-14, 14:43
Medlem
Citat:
Förstår vad du menar, men riktigt så deppigt är det inte. Jag mår bra och mitt liv är underbart
Detta lilla äventyr är bara något att fördriva tiden med. Ska styra ihop något strax så får ni en update på hur bra/kefft det blev
Citera
2013-11-14, 14:48
Medlem
Pqps avatar
Citat:

Att respektera sig själv och naturen är väl väl utfört om han tar upp fimparna för att slippa nedskräpning, röker upp skiten för att spara pengar samt spara på naturens resurser?

Kör på, det kanske kan smaka lite urban, men det gör väl inget.
Citera
2013-11-14, 15:08
Medlem
korafto23s avatar
Kör på bara. Kommer dock smaka skit och lär ju inte funka så bra. Uppdatera efter du har rökt den
Citera
2013-11-15, 10:47
Medlem
Bangade ur, hittade inte den ena så det fick va
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här