Citat:
Ursprungligen postat av
Hogdal
Du mste ta mig fan skmta. Menar du allvar med denna frklaring?
Det r inte ens vice ordf i AU det rr utan Vice ordfrande i afrikanska unionens kommission, som sgs ha lmnat ver ett meddelande, ej publikt tillgngligt, dr han uttrycker sitt std fr Maduro.
Hur fr ni detta till att vara ngot som 51 stater str bakom?
Personen har inte ens mandat att uttala sig om sitt
eget hemlands position i frgan, och ni tror att en hemlig lapp som lmnats ver i Addis Abeba som ingen sett r att se som en kommunik frn i princip samtliga stater i kontinenten.
Hur r det ens mjligt att vara s okunnig om politik och statskunskap? Ni r s fascinerande okunniga om i princip allt ni skriver om, varenda en p Madurosidan.
Jag vet inte varfr jag svarar vad som r ett solklart troll som svr och i vrigt beter sig extremt obildat och fullstndigt hjrntvttat, men jag ursktar mig med att klockan r mycket och att trttheten negativt pverkar min beslutsfrmga.
"Chairperson
African Union Commission
The Chairperson of the Commission is the Chief Executive Officer, legal representative of the AU and Chief Accounting Officer. He is directly responsible to Executive Council for the discharge of his duties."
"represents the continent in various international fora such as TICAD, FOCAC, G8 and G20 summits."
"
The Deputy acts as the Chairperson in his or her absence.
The Deputy Chairperson is elected by the AU Executive Council and appointed by the
Assembly for a four-year term, renewable once (Commission Statutes, article 10)."
Chairperson representerar AU i en rad internationella taganden ditt obildade och svrande troll, och ibland r det deputy chairperson som skter det. Du r s extremt okunnig och obildad och din ofrmga att se att detta handlar om ett standardfrsk att ta kontrollen ver ett annat lands naturresurser och att tillstta en politisk marionett som imperialistmakterna kan kontrollera gr att du i varje seris och kunnig betraktarens ga r ett skmt till politisk debattr. Du gr oavbrutet bort dig i denna trd. Ett barn frstr att det hr handlar om war for oil och ett propagandakrig och ekonomisk krigfring mot ett land som imperialistmakterna vill ta kontrollen ver, men du frstr det inte. Jag har nog aldrig sttt p ngon s okunnig vad gller geopolitik, imperialism, medias roll, mediakritik, sydamerikas historia vad gller imperialism, USAs roll i sydamerika med mera, fr att inte tala om dagens Venezuela och vad som nu sker dr. All denna extremt djupa okunskap sger allt om dig. (Och att du inte tagit till dig av ngonting i den hr trden, det ska vi inte ens tala om, ofattbart r ett av mnga passande ord.) Men nu ska jag sluta gda detta obildbara imperialisttroll.