• 3
  • 4
2013-12-17, 18:49
Medlem
blom89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid_snake
Happ.. beställde från dessa förra onsdagen och har fortfarande inte fått något. Börjar stinka scam på riktigt nu. Gör er själva en tjänst och handla från andra mer pålitliga shoppar.

Fick du ett mail idag att det skickades? Det fick jag.
Citera
2013-12-17, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blom89
Fick du ett mail idag att det skickades? Det fick jag.
Fick mail om det i fredags men än har inget dykt upp. Paketet kanske har plockats då mixen innehåller klassade noider. Smarta killar de där på coolstore, iofs är väl inte jag mycket smartare eftersom jag köper av dom men tyckte det var värt ett försök när priset var så lågt. Tänker inte handla därifrån något mer dock, den saken är säker.
Citera
2013-12-17, 21:45
Medlem
blom89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid_snake
Fick mail om det i fredags men än har inget dykt upp. Paketet kanske har plockats då mixen innehåller klassade noider. Smarta killar de där på coolstore, iofs är väl inte jag mycket smartare eftersom jag köper av dom men tyckte det var värt ett försök när priset var så lågt. Tänker inte handla därifrån något mer dock, den saken är säker.

Tror det är liten risk att de tar det paketet när det är inrikes och en rökmix. Tror inte de märker att det är en rökmix ens.

Men de verkar totalt oseriösa, lite tråkigt när de har så bra priser.
Citera
2013-12-21, 20:03
Medlem
Fick mitt igår (fredag) Antar att det inte tog längre tid en vad det skulle, om inte 1 dag för mycket. Kvallite som vanligt.
Citera
2013-12-21, 20:16
Medlem
Dedrojds avatar
Beställde mitt i onsdags och har ännu inte fått något
Citera
2014-01-04, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mallows
Vad tycker ni om coolstores rökmixar? Utryck er gärna
jag har väntat 3veckor på min beställning.Inget kommit ännu,när jag pratar med killen säger han att någon måste ha stulit mitt paket i min brevlåda,Hur nu det skall kunna göras då jag suttit hemma var dag genom min sjukdom som gör att jag sällan går ut.Har även pratat med brevbäraren som ej sett något paket/brev till mig.Nu slutar killen att svara på mail eller annan konversation.Det är en blåsare så passa er för denna sidan coolstore.se.Tar förskottsbetalning men han kan ej bevisa att det är postat för han lägger brev/paket på gula lådan inte genom postombud.Men har nu kontaktat vissa för att få tag på snubben för återbetalning då det går genom pay pal.
Citera
2014-01-04, 15:21
Medlem
Citat:
Deras nya mix var otroligt potent, en utav dom skönaste jag rökt på riktigt länge, väntar fortfarande på deras nya mixar och vågar... suck ;P
Skall du köpa våg och grinders eller andra prylar så föreslår jag hightower.se,Jag har väntat 3veckor på min beställning men ej fått något.kolla mitt andra inlägg om coolstore
Citera
2014-01-04, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dedrojd
Beställde mitt i onsdags och har ännu inte fått något

Citat:
Vad tycker ni om coolstores rökmixar? Utryck er gärna
Dom är blåsare se mitt inlägg,finns mer seriösa shoppar
Citera
2014-01-04, 16:14
Medlem
Ownagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siammike
Skall du köpa våg och grinders eller andra prylar så föreslår jag hightower.se,Jag har väntat 3veckor på min beställning men ej fått något.kolla mitt andra inlägg om coolstore

Det hade ju inte jag föreslagit iaf. Själv fick jag en 0.01-200g touchdisplay våg för 130:- ink frakt
på tradera, hightower kostar dem 399:-
Citera
2014-01-05, 21:33
Medlem
Dedrojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siammike
Dom är blåsare se mitt inlägg,finns mer seriösa shoppar

Fick faktiskt min beställning några dagar efter mitt tidigare inlägg. Det var dock inget vidare. Kände knappt nått
Citera
2014-01-06, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dedrojd
Fick faktiskt min beställning några dagar efter mitt tidigare inlägg. Det var dock inget vidare. Kände knappt nått
Fick mail idag från coolstore att jag är den enda personen som ej fått något från dem,Samt att jag är den enda som klagat på dem.Alla andra som har haft kontakt med dem har alltid fått det dom skall ha säger dom.Lustigt att det är så många som skriver om uteblivna leveranser samt dålig kontakt med support.Nu säger han att min fru skulle ha stulit mitt paket.Sicken j--la stil.Sen tål han inte att få höra några taskiga ord.En 19åring som ej kan sköta affärena kan lika gärna stänga ner sin sida innan någon kommer att se till att det blir så.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in