• 1
  • 2
2013-11-20, 16:31
Medlem
Jag och en kompis testade att röka maja för ett tag sedan och då rökte jag två spliff för kände inget på den första, efter den andra blev jag skit yr, ont i huvet, mådde illa, mina armar domnade bort typ....men inget mer sedan...
Nu har jag rökt på 4 gånger och känner fortfarande inget, frågade en kompis som också har köpt från samma kran om han inte heller kände något men han sa att det funkar för honom..
så gör jag något fel när jag röker, eller brukar det ta så lång tid innan man känner något?
Citera
2013-11-20, 16:37
Medlem
"han inte heller kände något men han sa att det funkar för honom.."
Jag ber om ursäkt, men jag förstår inte riktigt denna meningsuppbyggnad. Men ifall det inte har kommit hittils, ha tålamod, det kommer. Jag kände inte något i början, men sen kom den successivt för varje gång som gick.
Citera
2013-11-20, 16:45
Medlem
alltså det funkade för honom....men inte för mig
Citera
2013-11-20, 16:50
Medlem
Testa bong, då jävlar känner du allt
Citera
2013-11-20, 16:51
Medlem
Dazzins avatar
Kan ta längre tid än bara fyra gånger för att något ska hända. Men när det gör det så se till att du inte tagit för mycket så du inte kan hantera det. Börja med att ta några bloss. Vänta i några minuter och känn efter. Fortsätt med samma procedur tills du lyfter
Citera
2013-11-20, 16:52
Medlem
antingen så röker ni bush/ pressad skit eller så har du av någon anledning hög tolerans.

alt. 1
testa att röka en renrunllad spliff och se ifall du känner något efter halva eller hela.

alt. 2
Byt kran
Citera
2013-11-20, 16:53
Medlem
pellesvansloess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dazzin
Kan ta längre tid än bara fyra gånger för att något ska hända. Men när det gör det så se till att du inte tagit för mycket så du inte kan hantera det. Börja med att ta några bloss. Vänta i några minuter och känn efter. Fortsätt med samma procedur tills du lyfter

Lyssna på Dazzin, rök lite i taget så ska du se att det kommer

Nu vet ju inte jag någonting om dig, är du säker på att du tar halsbloss?
Citera
2013-11-20, 17:00
Medlem
MCVaginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristieee96
alltså det funkade för honom....men inte för mig
Det är olika för alla människor, vissa får världens jävla flygtur första gången dom prövar, vissa känner inget de första gångerna.
Citera
2013-11-20, 17:00
Medlem
Rulla en fet spliff. Ta 2-4 halsbloss åt gången håll inne röken i typ 3 sekunder och upprepa till önskad effekt är uppnådd . Du har inte rökt massa spice innan och pajat receptorerna?
Citera
2013-11-20, 18:31
Medlem
har inte rökt spice eller något sånt innan, bara testat maja
självklart har jar rökt vanliga cigg så halsbloss kan jag ju ta
Citera
2013-11-20, 18:35
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristieee96
har inte rökt spice eller något sånt innan, bara testat maja
självklart har jar rökt vanliga cigg så halsbloss kan jag ju ta
Det kan ta några gånger att verkligen känna av det för vissa av någon anledning men det kommer om du bara röker på några fler gånger. För den sakens skulle behöver du inte röka överdrivna mängder per gång i jakten på effekt för när det väl slår då kan det bli väldigt överväldigande.
Citera
2013-11-20, 18:42
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellesvansloes
Lyssna på Dazzin, rök lite i taget så ska du se att det kommer

Nu vet ju inte jag någonting om dig, är du säker på att du tar halsbloss?

Om TS nu första gången mådde illa, blev yr och fick bortdomnade armar så fick ju denne onekligen någon form av effekt åtminstone.

Förslagsvis är Port St. Willows skiva mycket mer mysvänlig att röka till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in