• 1
  • 2
2013-11-21, 22:00
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Tacksam för tips på en Cannabinoid jag kan använda som inte är en Carboxamid och helst finns tillgänglig inrikes. Har rökt in mig så förbannat på Carboxamiderna så jag märker ingenting längre, inte ens på rent pulver. Om nån vet nån sida som har gamla noider eller mixar från 1:a 2:a och 3:dje generationen så är det välkommet det med

Tacksam för seriösa svar!

/Mvh
Citera
2013-11-21, 22:07
Medlem
Du menar alltså att du letar efter cannabinoider som t.ex JWH-122, JWH-018 osv inrikes?

Lycka till isåfall
Citera
2013-11-21, 22:08
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rynkeby
Du menar alltså att du letar efter cannabinoider som t.ex JWH-122, JWH-018 osv inrikes?

Lycka till isåfall

Nej jag söker någon noid som inte är en Carboxamid inrikes vilket EXEMPELVIS kan vara JWH

/Mvh
Citera
2013-11-21, 22:45
Medlem
Jag söker också efter noider utan carboxamide. Får skumma biverkningar av alla cannabinoider som innehåller det.
Citera
2013-11-22, 00:11
Medlem
Gör dig själv en tjänst och avgifta dig från de syntetiska cannabinoiderna, 2-3 veckors uppehåll och sedan rök något potent weed.

Worth it, in the short run & probably in the long run aswell.

Du kommer uppskatta cannabis mycket mer & inse hur skeva cannabinoiderna är, de syntetiska cannabinoiderna har för hög affinitet för cb-receptorerna, inte någon "counterpart" som CBD som cannabis har därav blir cannabis en unik drog. Du kommer dessutom inse hur mycket "naturligare" och "skönare" bra gräs eller hasch är i jämförelse med cannabinoiderna (som är intensiva, men knappt behagliga, förutom några väldigt få men skadeverkningarna vet man ännu inte).

Och när man rökt in sig på cannabinoiderna blir det bara värre och värre med matlust, sömn, obehag och beroendet; på en mycket högre grad än vanligt cb.

Pissar du så ta uppehåll och vänta istället då du kan röka. Inte lönt med cannabinoiderna, alla jag känner till som börjat röka mixar/cannabinoider har spårat ut totalt. Psykotiska är vissa av dem minst sagt. Sen finns vissa som är "lugnare" men de skapar fysiska abstinensymptom som cannabis i lagom mängd inte gör.
Senast redigerad av heyhey1 2013-11-22 kl. 00:14.
Citera
2013-11-22, 02:06
Medlem
khrysothemiss avatar
am-906, bb-22 & pb-22 finns inrikes
Citera
2013-11-22, 23:23
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khrysothemis
am-906, bb-22 & pb-22 finns inrikes

AM-906 finns inte längre inrikes vad jag vet

/Mvh
Citera
2013-11-22, 23:51
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
AM-906 finns inte längre inrikes vad jag vet

/Mvh
nein, det är sant. sorry!
Citera
2013-11-23, 11:48
Medlem
Ursäkta min okunskap..

Dessa noider som innehåller Carboxamiderna är det dessa som har ett F i namnet? som t.ec 5F-AKB48 och 5F-PB22?
Citera
2013-11-23, 18:25
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rynkeby
Ursäkta min okunskap..

Dessa noider som innehåller Carboxamiderna är det dessa som har ett F i namnet? som t.ec 5F-AKB48 och 5F-PB22?

Nej F:et står vad jag vet för Fine eller liknande och syftar till at ämne skall vara mer utvecklat och därigenom mer potent.

/Mvh
Citera
2013-11-23, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Nej F:et står vad jag vet för Fine eller liknande och syftar till at ämne skall vara mer utvecklat och därigenom mer potent.

/Mvh

nej 5f står för fluoropentyl.
Senast redigerad av ewmpe 2013-11-23 kl. 18:31.
Citera
2013-11-23, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Jag söker också efter noider utan carboxamide. Får skumma biverkningar av alla cannabinoider som innehåller det.

säker att det är carboxamide? har varit fundersam men endå mer lutad mot fluoropentylet som den mest farliga av dessa ämnen. men vet inte riktigt. vilka spice sorter har du rökt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in