• 1
  • 2
2013-11-24, 01:32
Medlem
Man-At-Armss avatar
Har ni någon gång känt att ni tyckt att rökat varit för starkt?

Själv har jag inte direkt känt så - visst det har hänt att jag tappat kontrollen lite, men det har mest varit skönt. När de inte varit sköna känslor har jag även festat med alkohol och denna kombination har i dessa fall lett till illamående och besök hos Ulrik.

En gång svimmade jag, fast då var det vanlig standard med i bilden, och jag svimmade nog mest för att jag ätit dåligt den dagen och fick blodsockerfall.
Citera
2013-11-24, 01:37
Medlem
LegaliseItNows avatar
Inte om jag själv har köpt det, då brukar jag alltid börja sakta och brukar snabbt se hur starkt det är.
Men om det är nån annan som bjuder och den passas mycket så har man ingen aning om vad man kan förvänta sig. Då kan det bli för starkt.

Fast det blir ju så när en erfaren rökare har något dundergräs och knappt har någon tobak i jointen och bjuder nybörjare som mig. ^_^

Men som sagt är aldrig fel med starkt gräs, bara att man blandar ut mer med tobak eller att man röker mindre.
Senast redigerad av LegaliseItNow 2013-11-24 kl. 01:40.
Citera
2013-11-24, 02:00
Medlem
HamWorths avatar
Varför skulle du någonsin svimma av hasch?
Citera
2013-11-24, 02:07
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HamWorth
Varför skulle du någonsin svimma av hasch?

Det är ganska vanligt

https://www.flashback.org/sok/svimma?f=13
Citera
2013-11-24, 02:09
Medlem
C-3POs avatar
Som lite äldre kan jag ju tycka att gräset idag är för starkt. Det är som att styrkan är hela grejen. Jag vill röka för att bli flummig och mysig. Vissa strains gör ju bara att man blir skitbäng utan att mysighetskänslan infinner sig. Det verkar som om alla bara letar efter så hög THC-halt som möjligt utan att tänka på att må skönt. Eller är det bara jag?
Citera
2013-11-24, 02:58
Medlem
RAGEDs avatar
Visst har man rökt olika bra strains på grönt, vissa gånger så röker man rent och andra får man blanda ut det med antingen tobak eller liknande så man inte blir helt jävla stångad och däckar.
Citera
2013-11-24, 03:02
Medlem
Nej, jag tycker inte att det kan vara för starkt då det betyder att jag kan mecka mindre spliffar och inte behöver röka 10 gram på en dag.
Citera
2013-11-24, 03:08
Medlem
Jeffry122s avatar
Testat Isolater?
Citera
2013-11-24, 03:15
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffry122
Testat Isolater?

Nä, då hade det kanske blivit för mycket för mig direkt Har du?
Citera
2013-11-24, 07:33
Medlem
Jeffry122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Nä, då hade det kanske blivit för mycket för mig direkt Har du?

Ja Det är ett mycket bra röka haha
Citera
2013-11-24, 08:47
Medlem
Blauschimmelkases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Har ni någon gång känt att ni tyckt att rökat varit för starkt?

Själv har jag inte direkt känt så - visst det har hänt att jag tappat kontrollen lite, men det har mest varit skönt. När de inte varit sköna känslor har jag även festat med alkohol och denna kombination har i dessa fall lett till illamående och besök hos Ulrik.

En gång svimmade jag, fast då var det vanlig standard med i bilden, och jag svimmade nog mest för att jag ätit dåligt den dagen och fick blodsockerfall.

Nope. Aldrig fått känslan av att rökat skulle vara för starkt, snarare tvärtom.
Bästa jag rökt har varit Blue Cheese som fick en att hamna i en annan dimension.
Sedan dess har jag försökt hitta till den nivån igen utan att lyckas (med annat röka).
Citera
2013-11-24, 09:03
Medlem
PermanentVickss avatar
Nej jag brukar inte krydda mitt gräs, har väl för lite asiatiskt blod i mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in