2013-11-28, 21:22
Medlem
pilt77s avatar
Köpte en Lumia 620 häromdagen, ej låst till någon operatör då min gamla lumia 800 fått stryk en gång för mycket.

Har två irriterande bekymmer nu:

Datorn hittar ej några drivrutiner till luren när jag försöker ansluta till Zune, och då kan jag ej göra den nya uppdateringen som kommit nu. Kan man lägga till det manuellt, och vart hittar man dom isåfall? har sökt utan resultat.

Är även problem att starta trådlöst nätverk, den står bara och tuggar i sökläget när man sätter på funktionen, kommer ej upp någon lista med nätverk.

Köpte den som sagt kontant utan abonnemang, kan jag ha missat någon inställning i luren? har lagt till Tele2 i mobilnät, finns det mera inställningar att göra?
Citera
2014-04-19, 15:07
Medlem
pilt77s avatar
Problemen kvarstår, hjälp någon?
Citera
2014-04-19, 16:53
Medlem
Hej,

Har du testat att återställa telefonen? Återställa alla inställningar till grundinställningarna? Får du upp något felmeddelande när det kommer till det trådlösa nätverket, eller söker den bara?

Köpte du telefonen ny eller begagnad? Har du varit i kontakt med butiken eller företaget där du köpte telefonen?

/W
Senast redigerad av Stpwille 2014-04-19 kl. 16:55.
Citera
2014-04-19, 23:18
Medlem
pilt77s avatar
Ja, återställning är gjord, inga felmeddelanden, den bara fortsätter söka utan att hitta något.
köptes från Cdon, och dom hänvisar till Nokia, har inte orkat ta tag i det mer än så då jag inte använder luren så ofta.
Citera
2014-04-20, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilt77
Ja, återställning är gjord, inga felmeddelanden, den bara fortsätter söka utan att hitta något.
köptes från Cdon, och dom hänvisar till Nokia, har inte orkat ta tag i det mer än så då jag inte använder luren så ofta.
Hej,

Okej, då är det säkerligen fel på mjuk- eller hårdvaran i telefonen. Skulle rekommendera att du tar kontakt med Nokia, och får råd gällande hur du ska gå tillväga. Du får nog lämna in den på service om du har garanti på telefonen.

/W
Citera
2014-04-23, 15:05
Medlem
/Nisse_Hults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilt77

Har du sökt på: http://www.nokia.com/se-sv/support/produkt/lumia620/ ???

Dessutom... Du behöver inte Zune för Lumia 620! Du kopplar den bara till datorn och öppnar utforskaren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in