Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2002-12-07, 14:10
Medlem
Nr skall vi f en chans att styra Sverige , vi blir nekade verallt, det finns bara ett ftal judiska ministrar. Vi har verkligen gjort allt fr den hr vrlden. Jag menar det r vi och USA som rddade er frn Nazisterna. Det hr forumet bestr av otackasamma svenskar och nazister. Jag frstr inte vad ni har emot mig , jag stdjer Sverige, Europa och USA. Jag r fr total marknadsekonomi, jag r emot araber och svarta. Jag r mrkblond och jag r svensk. Jag har ett svenskt frnamn, men ett judiskt klingande efternamn. Jag r svensk men ocks europe och Israel. Jag frstr inte er hat mot oss, vad kan vi mjligtvis ha gjort, vad har jag gjort, det r tidigare generationer av judar som har begtt brott .Ariel Sharon r ingen mrdare , han kmpar fr den judiska staten , det r inte fel..

Tnk er om Israel var arabiskt , det skulle rda anariki och det skulle se ut som i Egypten.Detta kan vi inte lta hnda med Kannans land, eller hur. Israel ska vara totalt judiskt...

Ni ska inte prata om er verlgsenhet , fr att ni r arier. Ni r starkare, ni och det japansk -kinesiska folket r det starkaste folket p jorden, judarna r ett svagt folk, vi har inget land frutom Israel, vilket vi tnker kmpa fr ..Vi vill ocks ha ett land och ta del av vrldsmakten ...VI vill ta del av europa , stasien och USA..vi vill ocks styra vrlden och vi tnker kmpa fr det..Jag tnker ocks kmpa fr SVerige som r mitt frsta fosterland, Israel r mitt andra..Men hellre en stark fridfull Israelisk makt n en arabisk masskultur...FUCK OF jvla SVENNAR
Citera
2002-12-07, 14:43
Medlem
Re: Judisk Makt

Citat:
Ursprungligen postat av Jewish bastard
Jag frstr inte er hat mot oss, vad kan vi mjligtvis ha gjort, vad har jag gjort,

Citat:
FUCK OF jvla SVENNAR
Jepp, det r ett mysterium.
Citera
2002-12-07, 14:50
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av Loco
Citat:
Jag frstr inte er hat mot oss, vad kan vi mjligtvis ha gjort, vad har jag gjort,

Citat:
FUCK OF jvla SVENNAR
Jepp, det r ett mysterium.

LOL skrattar s jag trillar av stolen
Citera
2002-12-07, 16:15
Medlem
Cognitive Dissidents avatar

Citat:
Nr skall vi f en chans att styra Sverige , vi blir nekade verallt, det finns bara ett ftal judiska ministrar.

Bara ett ftal judiska ministrar. Ok antag att det r sant, hur mnga judar finns det i landet? Borde vi (om man nu fr resonemangets skull ska vlja politer efter etnisk bakgrund ist. fr sikter kompetens) ha s mnga judiska ministrar?
Var och vad blir du nekad till som jude i sverige?
Citera
2002-12-07, 16:35
Medlem
Citat:
Var och vad blir du nekad till som jude i sverige?
Mjligtvis blir han nekad till att utva den rasism han utrycker mot araber tex.

den judiska oktingen:
Citat:
vi har inget land frutom Israel,
USA!?

Citat:
..Vi vill ocks ha ett land och ta del av vrldsmakten ...VI vill ta del av europa , stasien och USA..vi vill ocks styra vrlden och vi tnker kmpa fr det.
Mga judar tnker nog nu, -F tyst p skiten!!

Citat:
jag stdjer Sverige,
Citat:
FUCK OF jvla SVENNAR

Ngn har problem.....
Citera
2002-12-14, 07:01
Medlem
judar r bra fr sverige

Du ska inte hata svenskar,jag r nationalist och tycker att judarna r bra,jag har judiska vnner dom behvs fr utvklingen i sverige,araberna driomt har bara skapat problem dom vrkar inte ha ngot intrese av ett trygt sverige.
Citera
2002-12-14, 07:06
Medlem
"jag r emot araber och svarta"

Men samtidigt jude....
Hmm...

Varfr skall jag acceptera dig nr du inte accepterar andra...?

Du r en NOLLA!

Frintelsen var FRDJVLIG... men du kan inte ka
snlskjuts p det resten av ditt liv.

Jag har ingenting emot judar,
men du kan inte klampa in i min farstu tro att du r ngot speciellt.
Citera
2002-12-14, 18:05
Medlem
De Larges avatar
Undrar vilka som var vrst, judarna eller nazisterna? :?
Citera
2002-12-14, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Undrar vilka som var vrst, judarna eller nazisterna? :?
Det var ju inte judarna som satte nazisterna i koncentrationslger under andra vrldskriget.
Citera
2003-06-16, 01:04
Medlem
FUCK OF jvla SVENNAR <-- ja jag undrar varfr
Citera
2003-06-16, 07:21
Medlem

Dumt att snacka bullshit.
Vad har judisk makt med invandringspolitik att gra?
Citera
2003-06-16, 09:07
Medlem
Kanske allt. Kanske inget.

Du fr vl skaffa dig en informerad uppfattning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in