• 1
  • 2
2013-12-13, 16:39
Medlem
skvallertackas avatar
Vi har som tradition på jobbet att vi tar med oss massa bullar och hembakat i veckorna så vi har något att mumsa på vid kafferasterna osv.
Jag har dock en liten mörkare hemlighet bakom mina bakverk, jag lägger nämligen en rejäl sats i allt jag serverar.

Det hela började när jag i min ungdom läste Jonas Hassem Khemiris - ett öga rött där han bjuder klassen som han går i på baklava men där han spottat i garneringen och nöjt ser ut över klassen när han ser vad de äter.

Jag sitter i samma sits. Jag gör iordning smeten. Laddar med att dra en veckorunk ( en speciell runk där jag inte tömt på minst en vecka) och lägger den sedan i smeten. Därefter kan jag sitta och runka tills kuken domnar och jag är heltömd, allt för att få i så mycket som möjligt i det hela.

När det är gjort gräddar jag bullarna eller längderna och serverar gladeligen dagen efter. Eftersom det är mest unga tjejer på jobbet så njuter jag av att veta vad de stoppar i sig.

Utöver detta har jag gjort som så att jag lagt veckorunkar i iskuber. Dessa kuber har jag med omsorg forslat till jobbet och lagt i bålen på firmafester. Självklart har jag inte druckit av bålen då utan jag har hållit mig till öl men tjejerna dricker ju friskt.

Jag gillar tanken på att tjejerna smakar min säd ovetandes.

Är det någon mer än mig som gör såhär?
Vad stoppar ni då i era smetar?
Vad bakar ni?
2013-12-27, 01:18
Medlem
Sefios avatar
Hahaha vad fan?

Du är en sjuk jävel. Denna tråd gjorde att jag aldrig någonsin kommer att ta för mig av bullar och "annat gott" som kollegor tar med sig till jobbet.

Kan du inte ta steget längre, om du skulle få för dig att byta jobb. Kolla vad som händer när du berättar det i slutet av din sista arbetsdag.
2013-12-27, 11:28
Medlem
Muppers avatar
Hahaha sjukaste jag hört.

Dock så lär ju alla spermier dö, så de är ju ingen fara på de viset :P Men ändå rätt äckligt, bara tanken liksom...
2013-12-27, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mupper
Hahaha sjukaste jag hört.

Dock så lär ju alla spermier dö, så de är ju ingen fara på de viset :P Men ändå rätt äckligt, bara tanken liksom...
Menar du att man hade kunnat bli gravid om spermierna levde?
2013-12-27, 13:43
Medlem
Muppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Menar du att man hade kunnat bli gravid om spermierna levde?

Ptja, rent teoretiskt, ja. Om man körde upp en muffins med levande spermier i skäggbiffen

Men ptja, förstår vad du menar. Är väl lika äckligt att äta döda spermier som att äta levande, om man nu inte gillar sånt dvs...
2013-12-27, 16:17
Medlem
Markmags avatar
Haha, vet inte om jag hört något liknande..
fyndigt.
2013-12-27, 16:29
Medlem
tOpOffs avatar
Kör hårt TS

Varför inte pröva lite glasyr på bakverken nästa gång?
2013-12-27, 16:36
Medlem
NirvanAs avatar
Det man inte vet lider man inte av

Undra hur mycket snusk som försiggår på alla snabbmatställen, det pågår snusk överallt.
2013-12-27, 16:42
Medlem
petolvans avatar
Haha jag kan verkligen föreställa mig hur omtyckt du är på jobbet. Den där supertrevliga killen som alltid är så vänlig och har med sig olika sorters bakverk! Alla är alltid lika förväntansfulla över vad för gott du ska ha med dig till veckan.

Detta påminde mig och en rolig sak. Hade en nära vän på gymnasiet som hade fått i uppdrag att ta med sig fika till julavslutningen. Han bakade "kärleksmums" och bestämde sig för att proppa ner en rejäl mängd hasch i en av dem. Det slutade med att en tjej i klassen sa att hon kände sig svimfärdig och illamående. Läraren sa åt henne att åka hem. Precis innan hon gick så sa hon "Hejdå, nu ska jag hem och lyssna på musik".

Btw, blir de inte skeptiska över att du själv aldrig äter av fikat?
2013-12-27, 16:47
Medlem
Haha är detta verkligen sant??

Nu är jag ju inte som alla andra...men jag hade inte haft något emot det om det rör sig om en hyfsat snygg kille

Det är ju faktiskt lite småkul måste jag erkänna.

Blir du kåt av det?
2013-12-28, 05:42
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Haha! Du måste ha en belåten min när du ser dessa snygga tjejer glufsa i sig dina bullar som innehåller din säd. Käkar du själv av bakverket? För jag hade tyckt det var konstigt ifall någon gav mig bullar, men som inte åt några själv.

Nej, jag har aldrig lurat någon att svälja min sats.

Det är tur att man inte är en ung snygg tjej, när det finns sådana sjuka jävlar som dig.
2013-12-28, 05:51
Medlem
*spyr* hoppas du är ett troll eller att någon på ditt jobb läser det här och skjuter dig. Fyfan jag kommer aldrig kunna äta något som någon annan bakat igen.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in