Mycket i skolan och motivationsbrist för tillfället.
Jag startade min första träningsdagbok för ca 5år sedan nu och det i samband med att jag tog tag i mitt gymmande. För att piska mig själv till att komma igång lovade jag min tjej att jag skulle börja träna om hon kom in på veterinärutbildningen och fortsätta hela hennes utbildning, detta då jag bedömde att det minst skulle ta så lång tid för mig att få en schysst muskulär utveckling.
Detta är då alltså nu.
Jag skall försöka ta ett par bilder någon dag snart och sätta upp jämförelsen. Personligen är jag inte nöjd. Det kryllar av folk som har tränat i två år och har fått bättre resultat än vad jag har fått på fem år.
Jag är i princip nybörjare på gymmet, har kört on off typ 2-3mån gym om året under 3år. Men lovade min tjej att när hon kom in på den utbildningen hon ville så skulle jag börja gymma seriöst. Hennes utbildning ligger på 5,5år vilket jag sade att det skulle ta innan jag fick en vettig kropp.
Nu är hon färdigutbildad, jag fuskade med träningen det första halvåret hon pluggade så jag fick bara 5år på mig. Jag hade rätt i att det skulle kräva lång tid för mig att åstadkomma något. För att vara 5års utveckling så är jag inte nöjd, jag kommer nog behöva 5år till innan jag blir lite nöjd iaf.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!