• 1
  • 2
2013-12-20, 17:42
Medlem
Hej

Vi var ett gng nr vi gick gymnasiet fr ngra r sen och gjorde d ett spel till mobilen som hette BubbleJump. Det var innan smartphone och Android.

Nu har jag gjort om spelet s det fungerar p Android och finns nu att ladda ner p Google Play. BubbleJump

Spelet gr ut p att hoppar med en rka p bubblor fr att ta rkan uppt och samla pong. Om en haj kommer hoppa p den och f nnu mer pong. Hgre du kommer svrare blir det d bubblorna blir mindre och svrare att trffa.

Sg vad ni tycker om spelet eller om ni hittar ngra buggar eller annat?

Hoppas att det kan ge ngra timmars spelande.
Citera
2013-12-20, 17:47
Medlem
GEFLE Golds avatar
Spelade detta som tokar i Gymnasiet! Riktigt roligt spel!
Citera
2013-12-20, 17:48
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Klassiker!
Citera
2013-12-20, 17:53
Bannlyst
Nostalgi
Citera
2013-12-20, 18:01
Medlem
Kul att det finns ngra som knner igen det, hoppas att det r lika kul nu som d Ni fr grna ha synpunkter, samma knsla som frr? ngra buggar? annat?
Citera
2013-12-20, 20:28
Medlem
lskar dig TS! BubbleJump r vrldens bsta mobilspel, satan vad man spelade det mycket p gymnasiet en gng i tiden.

EDIT : FAN OCKS, lste att det funkade till iphone ocks.. Du tror inte du orkar koda om det till ios
Citera
2013-12-20, 21:20
Medlem
Jag skulle kunna koda om det till Ios men tyvrr r det fr dyrt att skriva upp sig som utvecklare Apple fr mig, och har inge Ios enhet fr att testa spelet p. S tyvrr, kanske i framtiden.
Citera
2013-12-23, 16:14
Medlem
Ngon som har ngot frslag p vad man kan lgga till i spelet? fr att gra det roligare kanske?
Citera
2014-01-25, 21:10
Medlem
Ny version ute nu.

Nytt r:
Nu sparas spelet nr man stnger av BubbleJump, s du kan nu fortstta spelet nr du startar igen.

Nu r det mjligt att se sina 5 senaste highscores.

Ny grafik p menyn.

Lycka till sl highscore, dela grna med er av era highscore hr eller p BubbleJump gruppen p Google+: Google+

Spelet finns att ladda ner p Google Play: BubbleJump
Citera
2014-02-10, 20:00
Medlem
Ngon som lyckas slagit mitt rekord p 19430710?
Citera
2014-02-10, 22:21
Medlem
Haha kommer ihg dedr. Fick s mycket pong att det inte ens fick plats p skrmen. Hajjarna va the shit. Gr det fr iPhone ocks r du bussig
Citera
2014-02-11, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Haha kommer ihg dedr. Fick s mycket pong att det inte ens fick plats p skrmen. Hajjarna va the shit. Gr det fr iPhone ocks r du bussig

Haha ja och att man fick negativa pong ocks :P Om du lyckas f s mycket pong att du fyller skrmen bjuder jag p en glass .. Skulle grna gjort till Iphone ocks men det r fr dyrt att skriva upp sig som utvecklare dr tyvrr :/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in