Citat:
Ursprungligen postat av
Europolitan
Absolut.
Om jag läser något på en internationell sida och gör viss research och tycker att det känns säkert och jag hittar en bra produkt är jag inte intresserad av att kidsen ska spamma sönder hela internet med den.
Det har hänt med några bra produkter som faktiskt fungerade väl och hade en bra säkerhetsprofil.
Säger ungefär samma sak. Läser både internationella och nationella rapporter, erfarenheter, diskussioner etc. Har tagit RCs till och från i ca 5 år nu med 95% possitiva erfarenheter. Föredrar vissa RCs över traditionella droger i flera sammanhang.
Dessutom så är vissa psykedeliska RCs med i THiKAL och PHiKAL så de brukar oftast redan ha lite research bakom sig.
RCs kan bli framtiden om inte narkotikapolitiken ändras drastiskt vilket kan antingen ge oss ett brett utbud av bra nya substanser eller väldigt giftiga/dåliga om de fortsätter klassa RCna. Cannabis lär dock det inte blir syntetiska cannabinoider, som visat sig rätt meh på sistone. Kan ingen CP47474 analog komma ut eller liknande? legalisering utav cb är bara en tidsfråga, än hur rädd Maria Larsson är för haschishmonstret.