2013-12-24, 23:35
Medlem
Jag har under en längre tid gjort mitt egna spice med hjälp av köpa cannabinoider och rökmixar, men min rökmix har blivit försenat och undrar då om det finns någon som vet hur man kan säkert blanda ihop pulvret med en vanlig cigg? Bara till nattisen
Citera
2013-12-25, 00:10
Medlem
Hej polisen.
Självklart går det att göra spice även på tobak, det är därför era beslag minskat precis som ni misstänkte.
Kanske även utan aceton, genom att suga in lite pulver i ciggen och sedan röka utan filtret helst.
Åk nu iväg och håll ut ölen för nån unge eller nått.
Citera
2013-12-25, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doubit
Jag har under en längre tid gjort mitt egna spice med hjälp av köpa cannabinoider och rökmixar, men min rökmix har blivit försenat och undrar då om det finns någon som vet hur man kan säkert blanda ihop pulvret med en vanlig cigg? Bara till nattisen

Poliser...

Tycker ni kan vara lite mer professionella när det gäller inlägg och arbetssätt

Ska du nu "blanda din cannabinoider och rökmixar med cigg" så är det ju självklart att pulvret måste lösas upp, Aceton är det som finns vanligast till hands.

Att röka rent pulver går självklart o de är självklart egenbrukare som gör det, ni är väl ute efter smålangarna eller?

Måste kännas värdelöst att ni Poliser har blivit missinformerad som satan när det gäller Rökmixar/"Spice" och att lägga tid på att fånga brukare kommer ju inte bli någon hit, speciellt inte såsom ni håller på i GBG
Citera
2013-12-25, 18:36
Medlem
Alla förståndshandikappade är inte poliser men alla poliser....
Citera
2013-12-27, 21:04
Medlem
mrurbjans avatar
hahaDD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in