Citat:
Ursprungligen postat av
Obscurite
Självfallet finns det kvinnor som inte får ligga heller på grund av utseende, social mongoloidhet eller andra skäl men jag skulle nog säga att det ändå finns folk som ligger med dessa träsktroll. Har sett en och annan tjej under min livstid som sett verkligen groteska ut och då menar fula så in åt helvete och ändå har de haft pojkvänner och ett aktivt sexliv.
Tror nog att det fortfarande är betydligt svårare för en ful kille än en ful tjej.
Men visst finns det tjejer som verkligen spräcker hål i teorin om att killar alltid är villiga och med vilken tjej som helst. Har själv en och annan brud nu i mitt huvud som jag vet har pojkvän men ser så groteskt motbjudande ut att inte ens Flashbacks snälla killar skulle vilja sätta dem.
Kriteriet som tjej för att inte få ligga har inte med utseendet att göra. Det finns i princip inget utseende en tjej kan ha som gör att det inte finns iaf nått bottenskrap som kan tänka sig att doppa.
Det har med personligheten att göra. Och då inte att man är jobbig, korkad, bitchig, för på, etc. Utan det handlar om när man är blyg. När man är för blyg eller har för mycket social fobi (kanske samma) för att försätta sig i situationer där man kan träffa någon att knulla med. Eller när man åtminstone inte lyckas stå ut med ett socialt samspel länge nog för att få till sex eller ännu mindre förhållande. När man inte vågar lita på en kille tillräckligt mycket för att alls ha ett samtal eller vara ensamma tillsammans.
Nu menar jag alltså inte när man inte VILL för då är det ju ett val, utan nu menar jag folk som lider av så pass allvarlig blyghet/social fobi att de helt enkelt inte klarar av det fast de egentligen skulle vilja.
Sådana tjejer finns det ju säkerligen en hel del därute som går utan sex. Förmodligen till stor del tjejer som inte syns för att de låser in sig mer eller mindre.