Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-29, 21:20
Medlem
Pellejonsons avatar
Vi får jämt och ständigt höra om hur enkelt det är för tjejer att ligga oavsett ålder och utseende. Detta stämmer förvisso till en viss mån(tillgång och efterfråga). Men det kan inte vara hela sanningen. Det måste finnas en del kvinnor där ute som aldrig får till det på grund av diverse anledningar.

Finns det några villiga kvinnor på flashback som känner för att dela med sig, varför får ni aldrig(eller sällan) ligga?
  • Ålder (ungefär)
  • Snygghetsfaktor(1-10)
  • Orsak?
Kanske är jag ute och cyklar?
Är det bara de "snälla" killarna som aldrig får till det och lider i enslighet?
Citera
2013-12-29, 21:33
Medlem
RadikalFails avatar
• Ålder närmare 30
• Jag sätter mig som 5(varken snygg eller ful)
• Jag ligger sällan för att jag ser det som ganska meningslöst att bara ligga för att få ligga.
Citera
2013-12-29, 21:38
Bannlyst
1. 20
2. 6,5 kanske. Mer "söt" än snygg vilket diskvalificerar killar att se mig som ett ligg.
3. Jag är sällan ute på krogen och raggar. Gillar inte meningslöst sex så säger nej till alla inviter, såvida det inte rör sig om ett riktigt kap. Men föredrar att knulla när jag är i ett förhållande med någon jag tycker om. Sen tror jag att jag signalerar "nej, jag är inte en sån som knullar runt" omedvetet. Har fått höra från flera killar att de inte gav mig en sexinvit eftersom de inte såg mig som en sådan. Positivt eller negativt? Det får väl ni bestämma antar jag.

Jag har nog aldrig haft ett ons eller knullat med nån från krogen. Sex utan känslor är helt meningslöst för min del.
Citera
2013-12-29, 21:43
Medlem
Obscurites avatar
Självfallet finns det kvinnor som inte får ligga heller på grund av utseende, social mongoloidhet eller andra skäl men jag skulle nog säga att det ändå finns folk som ligger med dessa träsktroll. Har sett en och annan tjej under min livstid som sett verkligen groteska ut och då menar fula så in åt helvete och ändå har de haft pojkvänner och ett aktivt sexliv.

Tror nog att det fortfarande är betydligt svårare för en ful kille än en ful tjej.

Men visst finns det tjejer som verkligen spräcker hål i teorin om att killar alltid är villiga och med vilken tjej som helst. Har själv en och annan brud nu i mitt huvud som jag vet har pojkvän men ser så groteskt motbjudande ut att inte ens Flashbacks snälla killar skulle vilja sätta dem.
Citera
2013-12-29, 21:46
Medlem
Fast nu rörde väl frågan "kvinnor som aldrig får ligga", inte "kvinnor som aldrig vill ligga" så känns ju lite meningslöst med de två första svaren...
Citera
2013-12-29, 22:01
Medlem
Pellejonsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
• Ålder närmare 30
• Jag sätter mig som 5(varken snygg eller ful)
• Jag ligger sällan för att jag ser det som ganska meningslöst att bara ligga för att få ligga.

Är du i förhållande?
Hur är ditt sexbehov?
Blir du aldrig ensam, deppig eller lite frustrerad när du inte får till det på så länge?

Citat:
Ursprungligen postat av Chema
1. 20
2. 6,5 kanske. Mer "söt" än snygg vilket diskvalificerar killar att se mig som ett ligg.
3. Jag är sällan ute på krogen och raggar. Gillar inte meningslöst sex så säger nej till alla inviter, såvida det inte rör sig om ett riktigt kap. Men föredrar att knulla när jag är i ett förhållande med någon jag tycker om. Sen tror jag att jag signalerar "nej, jag är inte en sån som knullar runt" omedvetet. Har fått höra från flera killar att de inte gav mig en sexinvit eftersom de inte såg mig som en sådan. Positivt eller negativt? Det får väl ni bestämma antar jag.

Jag har nog aldrig haft ett ons eller knullat med nån från krogen. Sex utan känslor är helt meningslöst för min del.

Varför är det helt meningslöst?
Även du måste ha ett sexbehov som måste uppfyllas, en silikonkuk kan väl inte jämföras med "the real deal"?
Citera
2013-12-29, 22:08
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendita
Fast nu rörde väl frågan "kvinnor som aldrig får ligga", inte "kvinnor som aldrig vill ligga" så känns ju lite meningslöst med de två första svaren...

Kanske, men jag tror det är många killar/män här som direkt ser skillnaden. IT-killen Markus hittar ingen tjej och förblir oskuld medan ekonomtjejen Sofie inte vill ha sex utan förhållande så hon har inte sex. Ser du skillnaden?
Citera
2013-12-29, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellejonson
Varför är det helt meningslöst?
Även du måste ha ett sexbehov som måste uppfyllas, en silikonkuk kan väl inte jämföras med "the real deal"?

Därför att det sänker sexupplevelsen om den man knullar är en total främling. Sen vill jag ju ha kemi i sexakten.
Citera
2013-12-29, 22:09
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurite
Självfallet finns det kvinnor som inte får ligga heller på grund av utseende, social mongoloidhet eller andra skäl men jag skulle nog säga att det ändå finns folk som ligger med dessa träsktroll. Har sett en och annan tjej under min livstid som sett verkligen groteska ut och då menar fula så in åt helvete och ändå har de haft pojkvänner och ett aktivt sexliv.

Tror nog att det fortfarande är betydligt svårare för en ful kille än en ful tjej.

Men visst finns det tjejer som verkligen spräcker hål i teorin om att killar alltid är villiga och med vilken tjej som helst. Har själv en och annan brud nu i mitt huvud som jag vet har pojkvän men ser så groteskt motbjudande ut att inte ens Flashbacks snälla killar skulle vilja sätta dem.

Kriteriet som tjej för att inte få ligga har inte med utseendet att göra. Det finns i princip inget utseende en tjej kan ha som gör att det inte finns iaf nått bottenskrap som kan tänka sig att doppa.

Det har med personligheten att göra. Och då inte att man är jobbig, korkad, bitchig, för på, etc. Utan det handlar om när man är blyg. När man är för blyg eller har för mycket social fobi (kanske samma) för att försätta sig i situationer där man kan träffa någon att knulla med. Eller när man åtminstone inte lyckas stå ut med ett socialt samspel länge nog för att få till sex eller ännu mindre förhållande. När man inte vågar lita på en kille tillräckligt mycket för att alls ha ett samtal eller vara ensamma tillsammans.

Nu menar jag alltså inte när man inte VILL för då är det ju ett val, utan nu menar jag folk som lider av så pass allvarlig blyghet/social fobi att de helt enkelt inte klarar av det fast de egentligen skulle vilja.

Sådana tjejer finns det ju säkerligen en hel del därute som går utan sex. Förmodligen till stor del tjejer som inte syns för att de låser in sig mer eller mindre.
Citera
2013-12-29, 22:10
Medlem
owitsyous avatar
  • 22
  • 7,5
  • Jag är ganska blyg. Jag vill inte ligga bara för att ligga utan jag vill väl att det ska vara med en kille (tjej?) som betyder något. Provat ONS och det är inget för mig. Så jag antar att jag har väl för höga krav/kräsen på killar. Plus att jag inte har så mycket fritid för att dejta och ligga runt.
Citera
2013-12-29, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Kanske, men jag tror det är många killar/män här som direkt ser skillnaden. IT-killen Markus hittar ingen tjej och förblir oskuld medan ekonomtjejen Sofie inte vill ha sex utan förhållande så hon har inte sex. Ser du skillnaden?

Klart jag gör men jag trodde topic var de som faktiskt inte fick ligga även om de ville.
Citera
2013-12-29, 22:19
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellejonson
Är du i förhållande?
Hur är ditt sexbehov?
Blir du aldrig ensam, deppig eller lite frustrerad när du inte får till det på så länge?

Nix, är utan förhållande.

Nog är jag kåt men jag klarar mig.

Näe faktiskt inte, jag har gått som mest i tre år utan sex. Och nu har det ju gått just ett halvår så det är ingen fara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in