Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-14, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
De flesta skulle säkert inte göra det, men nu var ju inte frågan hur vi ska göra tillvaron behagligast för attraktiva tjejer som blir antastade var de går.

Jag tänkte mest på att tjejer har lite mer socialt kapital än ensamma snubbar, och att då bli rubricerad som den äcklige ensamme snubben som raggar på alla är knappast ett uppköp. :/

Citat:
Men som sagt, efter 19 dissar så tackar nr 20 ja och då får man väl anta att nr 20 var relativt positivt inställd till inviten. Gäller säkert inte alla, men nog många av de killar som påstår sig inte kunna få sex men som i själva verket inte försöker heller.

Visst finns det såna som gett upp, men de flesta har nog inte gett upp mot bättre vetande. Sen kanske de har blivit mer attraktiva än när de först gav upp, och att de inte längre skulle ha lika dålig framgång om de försökte, men ursprunget är säkert tidigare socialt avvisande.
Citera
2014-01-14, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekkason
Något som vissa stör sig på här är tjejer som har möjligheten att ligga men inte tar den av olika anledningar.

Nej, det är inte det folk stör sig på. Det de stör sig på är när "jag får inte ligga på mina snäva premisser" likställs med "jag får inte ligga även om jag hystar alla premisser åt skogen".

(Sedan finns det nyanser på skalan och nästan ingen når ända ut till den senare ändpunkten.)
Citera
2014-01-18, 20:42
Medlem
onemorechances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
Har du nån gång tänkt på att om 10år så kommer du inte ha en chans på de killar som vill ligga med dig nu. När du är 40 så är det tjocka 50åriga gubbar som luktar och flåsar som är de enda som vill ha dig...

Du har inte tänkt så att lika bra ligga lite nu för om 10-15år så kommer det inte bli ett skit.

Hahahaha om jag mot all förmodan får högre och mer sexlust om 10-15 år och inte får ligga på grund av min ålder så får jag helt enkelt vara en bitter kärring som har en massa jävla sexleksaker.

Jag tänker dock inte ha sex bara för sexets skull.

Jag har noll sexlust som det är just nu och tänker alltså inte ha sex och ja som jag skrev, jag får ta konsekvenserna för det längre fram

Men tack för att du ändå tänker på mig och påpekar det oundvikliga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in