Jag kom precis tillbaka från en två veckor lång semester i Thailand med några kompisar. Jag har inte varit utomlands sedan sommaren 2012 och har således inte "visat upp" min kropp på ett tag. jag har hållit på mycket med idrott, men under 2013 la jag av för jag flyttade till en ny stad för att studera på universitet.
Hursomhelst, tidigare har jag varit slim och ganska vältränad men synliga magrutor och liknande. Men när jag kom hem från Thailand och fick se fotona på mig själv fick jag en smärre chock. Det ser ut som att jag har världens kalasmage och "love handles"! Jag fick en del kommentarer där nere, kompisarna petade mig i magen och sa "fin kula" etc och drog i "handtagen" etc. Men sånt gör man ju på skoj mest! Droppen var dock när jag stod och drack öl på stranden och det kom fram en thaisnubbe och klappade mig på magen och sa "maybe too many beers in here".
Vad tycker ni om bilden? Borde jag vara orolig? Jag har ju ändå ganska väldefinerade bröstmuskler. Men vad ska jag göra för att slippa alla elaka pikar?
Tacksam för hjälp!
http://www.bilddump.se/bilder/201401...105.200.20.png