2014-01-09, 09:06
Bannlyst
Sjukvrd och utbildning - de tv starkaste motiven till att gemene man grna betalar s hg skatt - kompromissas och frsmras successivt fr varje r som gr. Sverige utvecklas till ett land man [1] inte vill bli sjuk i och [2] ett land man ogrna vill att sina (svenska) barn ska vxa upp i. Ett otryggt land dr innovativa, svenska samhllsbrare skrms bort och samhllsfrstrare ifrn tredje vrlden importeras.

Br vi svenskar omlokalisera, leva i diaspora och ansluta oss till andra nationers civilisationsbyggande, eller aktivt brja separera och utan hnsyn bygga vra egna samhllen inom landet fr att sedan strta nuvarande regering nr tiden r redo?

Har det ngonsin funnits ett moraliskt imperativ fr revolution borde det vara nu. De som en gng var vran regering fretrder idag alla utom just svenskarna. Man arbetar aktivt fr att frstta Sverige i en beroendestllning dr makten i allt strre utstrckning centraliseras till icke-svenskvrnande aktrer - dr vi lter oss ockuperas medialt, finansiellt och politiskt. Globalisering som det s fint kallas.
Citera
2014-01-09, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitzfeld
Sjukvrd och utbildning - de tv starkaste motiven till att gemene man grna betalar s hg skatt - kompromissas och frsmras successivt fr varje r som gr. Sverige utvecklas till ett land man [1] inte vill bli sjuk i och [2] ett land man ogrna vill att sina (svenska) barn ska vxa upp i. Ett otryggt land dr innovativa, svenska samhllsbrare skrms bort och samhllsfrstrare ifrn tredje vrlden importeras.

Br vi svenskar omlokalisera, leva i diaspora och ansluta oss till andra nationers civilisationsbyggande, eller aktivt brja separera och utan hnsyn bygga vra egna samhllen inom landet fr att sedan strta nuvarande regering nr tiden r redo?

Har det ngonsin funnits ett moraliskt imperativ fr revolution borde det vara nu. De som en gng var vran regering fretrder idag alla utom just svenskarna. Man arbetar aktivt fr att frstta Sverige i en beroendestllning dr makten i allt strre utstrckning centraliseras till icke-svenskvrnande aktrer - dr vi lter oss ockuperas medialt, finansiellt och politiskt. Globalisering som det s fint kallas.
du kan ju flytta till jmtland,r ju sen lnge utropat som republik.
Citera
2014-01-09, 09:22
Medlem
Selfcreateds avatar
Det r en ganska krnglig siuation, det jag vet r att jag kommer alltid att peka finger t USA, Israel, globalister och zionister d jag anser att det r dessa som pushar fr globaliserng. Mnniskor r tyvrr inte tillrkligt utvecklade fr att helt styra sig sjlva, och inte tillrkligt modiga fr att komma ver till den nationalistiska sidan.

Det vi mste gra r att enas som folk igen eftersom vi r ett homogent folk, bygga upp folkmedvetandet igen s vi hamnar p samma niv och inte splittra oss. Just nu har politiken och allt som i stora drag kommer frn frankfurtskolan separerat oss och ftt oss att "brka" med varandra istllet fr att sammarbeta som en enhet, detta ger makteliten fullt spelrum att arbeta och planera precis som dom nskar och jobba vidare fr globalisering.

Kliv ur illusionen.
Citera
2014-01-09, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Selfcreated
Det r en ganska krnglig siuation, det jag vet r att jag kommer alltid att peka finger t USA, Israel, globalister och zionister d jag anser att det r dessa som pushar fr globaliserng. Mnniskor r tyvrr inte tillrkligt utvecklade fr att helt styra sig sjlva, och inte tillrkligt modiga fr att komma ver till den nationalistiska sidan.

Det vi mste gra r att enas som folk igen eftersom vi r ett homogent folk, bygga upp folkmedvetandet igen s vi hamnar p samma niv och inte splittra oss. Just nu har politiken och allt som i stora drag kommer frn frankfurtskolan separerat oss och ftt oss att "brka" med varandra istllet fr att sammarbeta som en enhet, detta ger makteliten fullt spelrum att arbeta och planera precis som dom nskar och jobba vidare fr globalisering.

Kliv ur illusionen.
tyvrr fr dig s r ju i princip hela ekonomin o jobb beroende av den.
Citera
2014-01-09, 09:41
Medlem
Selfcreateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cittra
tyvrr fr dig s r ju i princip hela ekonomin o jobb beroende av den.

Frklara grna detta beroende.

Edit: Anser inte att detta r ngon slags beroende alls, detta r en illusion. Vi har vran egen valuta, skapar vra egna pengar, anser inte att vi r beroende av ngon slags globalisering.
Senast redigerad av Selfcreated 2014-01-09 kl. 09:47.
Citera
2014-01-09, 09:47
Medlem
Citat:
Frklara grna detta beroende.
export av svenska produkter-jobb o inkomster.
Citera
2014-01-09, 09:48
Medlem
Selfcreateds avatar
Citat:
export av svenska produkter-jobb o inkomster.

Och detta gr d inte att fortstta med menar du som ett enat folk och en nationalistisk politik? Ljligt pstende.
Citera
2014-01-09, 09:59
Medlem
Citat:
Och detta gr d inte att fortstta med menar du som ett enat folk och en nationalistisk politik? Ljligt pstende.
enat folk,folk har vl i alla tider haft olika sikter.ska folk tvingas ut o marschera med flaggan varje sndag,el va menar du.
Citera
2014-01-09, 10:06
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Frutsttningarna fr nationella revolter i hela Europa finns onekligen p plats. Den globalistiska frstrelseagendan r redan nu p defensiven, s troligen kommer det att brja i ett land i Europa och sen sprida sig. Mitt tips r att Kina och Ryssland vlkomnar en sn utveckling.
Citera
2014-01-09, 10:08
Medlem
Selfcreateds avatar
Citat:
enat folk,folk har vl i alla tider haft olika sikter.ska folk tvingas ut o marschera med flaggan varje sndag,el va menar du.

Jag menar att demokratin fr oss att fokusera p oviktiga och vrdelsa frgor och aspekter som inte betyder ett skit. Vi behver byta styrelseskick, politikerna vet inte vad dom gr fr ngot lngre, slt ut sig sjlva och landets styre till USA och Israel.

Jag vill inte se mitt land bli en koloni.
Senast redigerad av Selfcreated 2014-01-09 kl. 10:14.
Citera
2014-01-09, 18:34
Medlem
Naturligtvis ska vi frst och frmst sikta p att ta tillbaka vrt eget land som var svenskt fr bara ngra f decennier sedan. Blotta tanken p att lta lands- och folkfrrdarna komma undan med denna frstrelse p sdan kort tid r absurd och cklande. Men visst, misslyckas vi, br vi separera oss och frska utropa en ny svensk stat, detta fr bli den sista livlinan fr oss.

Citat:
Ursprungligen postat av Hitzfeld

Det du glmmer i ekvationen, r vlstndet. Fr att jo, svenskar har det fortfarande tillrckligt bra fr att fortstta springa i hjulet. Men nr vlstndet kollapsar, det r frst d revolutionsstmningarna brjar att ta vid. S vi fr tyvrr vnta innan ngot stort kan hnda r jag rdd. Vi ska dock inte vara handlingsfrlamade utan vi ska nd jobba hrt s att vi r starka och stabila nr kaoset bryter ut.

Det vi kan gra nu r att rsta p Svenskarnas parti, propagera och arbeta fr partiet. Alltifrn internet-aktivism till att p riktigt engagera sig i partiet. Partiet vxer s det knakar och vi fr hoppas att de fr mnga rster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in