Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-13, 01:20
Medlem
rikastistorstans avatar
Kan ju knappast bara vara jag som råkat ut för detta klassiska trick? Säkert träffat ett tiotal tjejer som "råkar" glömma det ena och andra efter ett ons eller liknande. Är det en snygg brud som man vill träffa igen är det ju bara bra men jobbigare om det är tvärtom. Börjar bli väldigt genomskinligt nu dock, om än lite gulligt...
Själv skulle jag aldrig köra den taktiken. Om ingen vill träffa mig till hundra procent så ger jag upp dom liksom.

Har ni egna erfarenhet av detta?

Är ni en tjej eller kanske kille som "glömt" saker eller råkat ut för det?
Citera
2014-01-13, 01:34
Medlem
Authixs avatar
Hänt mig alla gånger i princip, det är tecken på att du ska höra av dig igen! Har dock aldrig gjort det själv
Citera
2014-01-13, 01:37
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Authix
Hänt mig alla gånger i princip, det är tecken på att du ska höra av dig igen! Har dock aldrig gjort det själv

Tror det är ett klassiskt kvinnligt knep faktiskt

Jag brukar få ett sms några timmar senare av typen: " Hej, tack för igår. Jag glömde mitt x hos dig
Citera
2014-01-13, 01:38
Medlem
Maravillas avatar
Haha om det är det jobbigaste du upplevt med tjejer och visiter så har du haft väldigt tur min vän. Har personligen stött på en & annat freak som tagit saker från mitt hem såsom armband, t-shirtar och skit, för att sedan säga "du Maravilla, du har glömt xxx hos mig. Kom förbi å hämta det när du har tid" NÄR JAG VET ATT JAG INTE GJORT DET.

Jag har dock inte vågat konfrontera dessa psyko-bitches så man har snällt hämtat tillbaka sina ägodelar och lagt bena på nacken efter det
Citera
2014-01-13, 01:43
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maravilla
Haha om det är det jobbigaste du upplevt med tjejer och visiter så har du haft väldigt tur min vän. Har personligen stött på en & annat freak som tagit saker från mitt hem såsom armband, t-shirtar och skit, för att sedan säga "du Maravilla, du har glömt xxx hos mig. Kom förbi å hämta det när du har tid" NÄR JAG VET ATT JAG INTE GJORT DET.

Jag har dock inte vågat konfrontera dessa psyko-bitches så man har snällt hämtat tillbaka sina ägodelar och lagt bena på nacken efter det

Haha. Det låter som 2.0 versionen av detta. Inte lika gulligt och oskyldigt kanske. Det har jag inte råkat ut för. Fan, jag kanske inte är tillräckligt attraktiv för att få uppleva pschykoversionen.
Citera
2014-01-13, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Kan ju knappast bara vara jag som råkat ut för detta klassiska trick? Säkert träffat ett tiotal tjejer som "råkar" glömma det ena och andra efter ett ons eller liknande. Är det en snygg brud som man vill träffa igen är det ju bara bra men jobbigare om det är tvärtom. Börjar bli väldigt genomskinligt nu dock, om än lite gulligt...
Själv skulle jag aldrig köra den taktiken. Om ingen vill träffa mig till hundra procent så ger jag upp dom liksom.

Har ni egna erfarenhet av detta?

Är ni en tjej eller kanske kille som "glömt" saker eller råkat ut för det?

Har inte hänt mig faktist som tur är.. Men jag har kollat på en film där det har hänt något liknande, det är ett par som är ihop och båda tror att den ena har varit otrogen så de flyttade isär, så skulle killen säga förlåt och då åker han till tjejens lägenhet och sa förlåt osv, men han tappade sig och sa elaka saker till henne istället utan att inse vad han gjorde, men efteråt så la han plånboken under soff-kudden så att han kunde komma dit igen och be om förlåt men då märkte hon att plånboken var där och då kastade hon den på han ut igenom dörren...
Citera
2014-01-13, 02:09
Medlem
Har hänt mej att dom glömmer sina smycken som dom tar av och lägger på bordet av någon anledning för att senare en/par dag/ar senare få ett sms om att vilja träffas som leder till
Citera
2014-01-13, 02:15
Medlem
DuSomTroddes avatar
Tjejer kan glömma all möjlig billig plastskit hemma hos mig, som de kan köpa nya för en tia på cubus men de bara "MÅÅÅÅÅSTE HA DEN". Nu. På en gång. Alltså, är det snygga tjejer så visst, kom hit du bara. Man kanske eventuellt får ligga igen. Men är det här kvart-i-tre-lordimonstret, då är man inte lika sugen.
Och som Maravilla säger, en tjej jag hade med hem "råkade" ta fel på min mobil ( en stenklump från första världskriget) och hennes (senaste, flashigaste med rosa glittertjofs överallt och "tassels") och sa "Hej, du glömde din mobil hemma hos mig Du kan väl komma förbi någon dag och så kan vi ta kaffe och fika tihihihihi XOXO". Jag har inte varit hemma hos henne än och jag var aldrig hemma hos henne då heller. Jag flyttade kort efter det och la mobilen i brevlådan. Vettefan om hon fick den eller om brevbäraren tog den, mig spelar det ingen roll.
Chicks are fucking crazy, man.
Citera
2014-01-13, 02:21
Medlem
Det är dom jobbiga tjejerna som "glömmer" saker kvar..akta dig för den typen..
Citera
2014-01-13, 02:44
Medlem
BubbleRabbits avatar
Låter fantastiskt att alla tjejer lyckas glömma kvar saker hos er. Ni måste ju utan tvekan vara karlarnas karl. De som jag träffat har väldigt sällan glömt något, däremot finns det dessa som pissat revir med att sätta en tandborste i mitt skåp efter 3:e dejten eller liknande. Men att alla tjejer "glömmer" något låter mer som om man antingen är en gud, eller att man dejtar en väldigt låg klass på tjejer.
Citera
2014-01-13, 04:19
Medlem
Rockasigs avatar
Jag har glömt en ring i en killes badrum en enda gång, det var verkligen oskyldigt. Båda var vi unga och väldigt förälskade i varandra, så satt vi där och var blyga. För att komma bort en stund frågade jag efter badrummet, där stod jag och tvättade händerna om och om igen bara för att. Tvättar jag händerna, tar jag av ringen innan även hos kvinnliga vänner. Jag var så förälskad och så nervös att jag glömde ringen, dock var det han som ringde senare och berättade om att jag glömt min ring. Vi sågs igen, men vi var så förälskade i varandra att återseendet inte hade något samband med ringen.
Citera
2014-01-13, 06:48
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuSomTrodde
Tjejer kan glömma all möjlig billig plastskit hemma hos mig, som de kan köpa nya för en tia på cubus men de bara "MÅÅÅÅÅSTE HA DEN". Nu. På en gång.
Hehe, hög igenkänningsfaktor.

Citat:
Ursprungligen postat av BubbleRabbit
Låter fantastiskt att alla tjejer lyckas glömma kvar saker hos er. Ni måste ju utan tvekan vara karlarnas karl. De som jag träffat har väldigt sällan glömt något, däremot finns det dessa som pissat revir med att sätta en tandborste i mitt skåp efter 3:e dejten eller liknande. Men att alla tjejer "glömmer" något låter mer som om man antingen är en gud, eller att man dejtar en väldigt låg klass på tjejer.
Du är ett dåligt ligg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in