Citat:
Ursprungligen postat av
Burros
Dom för ju söta när dom tror att dom är sneaky så är dom jätteuppenbara.
Tycker också det är rätt gulligt av dom små liven.
Citat:
Ursprungligen postat av
killen30
"Är det en snygg brud som man vill träffa igen är det ju bara bra men jobbigare om det är tvärtom"
Varför ens gå hem med en ful brud ?
Alkohol och sexmissbruk.
Fast numera har jag bättrat mig hyfsat. Jag måste inte längre ligga varje utgång och vara beredd att ta något halvdant m det kniper.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fagerhult
En tjej "glömde" en handväska här förut som jag fick åka och lämna dagen efter. Så jävla tråkigt att träffas dagen efter när man är halvbakis och redan haft sex med henne
Du är för okåt, unge man. Dagen efter är man ju för fan om möjligt än kåtare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Morbror-julle
Säker på att det är avsiktligt?
Känner tjejer som glömmer saker överallt, i hem, på tunnelbanan, överallt.
Självklart trodde jag också att det var en slump från början och några gånger har det säkert varit det men när man upplevt det säkert 20 gånger och uppenbarligen andra också ser man ett mönster.
Citat:
Ursprungligen postat av
enKamel
låter mer som osäkra tjejer som måste ha en anledning att våga höra av sig igen tycker jag.
har aldrig glömt något med "flit" hos en kille, men å andra sidan är inte ons något jag haft som hobby heller.
hårnålar, hårsnoddar och sån skit räknar jag att bli av med, de försvinner oavsett var man befinner sig.
Jo lite osäkra är dom ju såklart. Kanske lättare än att fråga "vill du träffa mig igen"? Tycker det är lite gulligt jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
lendita
Herregud vad ni smickrar er själva, förmodligen har tjejerna bara glömt det helt enkelt. Nu har jag visserligen aldrig glömt något hos en kille. Men för all del hos vänner, familj och så vidare när man sover över. Vi tjejer har helt enkelt en jävla massa grejer som vi har med oss överallt till skillnad från er killar och det är jävligt lätt hänt att glömma något av det.
Kan tänka mig att det är extra lätt hänt när man är nyvaken och bara vill komma bort från er fort som fan!
Ändå får man typ uteslutande alltid sex när saken skall återlämnas...