• 1
  • 2
2014-01-14, 16:31
Medlem
Först lite om mig. Jag är en vältränad ung man (strax över 20 år) med mycket ordnad ekonomi och god bostadssituation. Har gymmat konstant i flera år och dessutom skött kost med mera väldigt bra. På grund av att jag fokuserat så mycket på min kropp har jag också kunnat få en kropp som jag många gånger fått höra är "den snyggaste jag har sett". Allting när det gäller professionella och sociala livet är jag väldigt nöjd med. Men när det gäller mitt relationsmässiga liv är jag djupt olycklig. Varför? Jo jag är singel. För mig är singellivet något väldigt negativt. Mina grabbkompisar skrattar åt mig att jag är så romantisk och drömmer om att låsa fast mig vid en kvinna, men jag är sådan. I sinnet är jag nog äldre än vad jag är kroppsligt.

Som nämns i rubriken får jag väldigt lätt tjejer och det är snygga tjejer, de flesta fula brudar har nog inte ens självförtroende att visa att de är intresserade av mig. Jag har haft en period en gång i livet då jag knullade med två nya tjejer varje helg, en på fredagar och en på lördagar. Men detta är inte den jag är nu, är inte ute efter fitta, är ute efter kärlek. Men det går fan inte bra! Varje gång jag blir intresserad av någon tjej som är intresserad av mig så kommer jag snabbt få veta att hon bara är ute efter att få ligga med mig. Jag har bara haft 3 förhållanden i mitt liv och jag vet att förhållande är det bästa jag vet.

Ett problem jag har är att jag har väldigt höga krav för att jag ens ska kunna bli intresserad av en tjej. Det gör att mitt urval minskar rejält. När det lilla urval som finns kvar sedan endast vill knulla så blir man riktigt less. Senaste gångerna jag har träffat tjejer som har tyckt om mig och som jag har tyckt om har de sagt att jag är perfekt, väldigt social, ser jättebra ut, osv, men varför i helvete säger de det när de endast vill ligga? Jag försöker verkligen med allt, inget sex, massor av komplimanger, romantiska middagar, biobesök och promenader med fantastisk utsikt. Men ändå är det enda de vill ha av mig, sex!

Ger snart upp med att försöka träffa någon.. Att kunna få 5 ligg på en vecka betyder ingenting för mig. Men att inte kunna få en enda tjej att bli kär i mig betyder massor! Borde jag försöka skaffa en mindre sexig kropp? Eller vad är det frågan om. Varför får jag en massa komplimanger om att jag är den snällaste de har träffat bla, bla om de bara vill ligga?

Personligen tror jag att min ålder spelar in. Jag är ung och söker endast intelligenta kvinnor och dessa har full fokus på att göra karriär och få en bra utbildning just nu. Det har gått mycket bättre när jag träffat äldre kvinnor ända tills de har fått veta min ålder. Jag ligger nog steget före de flesta i min årskull helt enkelt.
Senast redigerad av Infensus 2014-01-14 kl. 16:48.
Citera
2014-01-14, 16:34
Medlem
knArkes avatar
Du kan ju bli bög, om det skulle få dig att känna dig bättre.
Din situation är fånig bara, använd truten istället för kuken?
Citera
2014-01-14, 16:35
Medlem
Håll käften och sluta klaga
Citera
2014-01-14, 16:39
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infensus
Varför får jag en massa komplimanger om att jag är den snällaste de har träffat bla, bla om de bara vill ligga?

Du förstår inte hur kvinnor beter sig när de visar intresse för en relation och därför hamnar du bara med trasiga crazybitches som vill knulla runt.

Sök hjälp eller vänta tio år tills du har blivit vuxen.
Citera
2014-01-14, 16:43
Medlem
H1ONEs avatar
Du skulle kunna investera i en personlighet som är lite djupare än spyan jag la när jag läste din beskrivning av dina pengar (wow!) snygg kropp (wow!) du har ett JOBB (DUBBEL WOW!).

Du har ett självförtroende som endast två nya tjejer per dag kan ge och vi alla vet att det är tomt.

Vill du hitta en tjej som vill bli ihop med dig så ska du investera i ditt inre. FÖRSÖK att bli lite mer ödmjuk, men kom igen vilken fjant vill vara ödmjuk när han får två nya tjejer om dagen?

Det är ett vanligt fenomen men som ingen pratar om, att när en man, pojke i ditt fall, får mycket fitta så förlorar han det själsliga livet som varje man bör kämpa för att uppnå.

Du är säkert askul att umgås med på fester (på avstånd) och folk på jobbet är mer eller mindre tvungna att stå ut med dig.

JAG är säkert avundsjuk på dig och missunnsam och det är därför jag låter så jävla bitter eller hur?

Jag har nu slösat bort 5... 10 min av mitt liv på att skriva det här... Tro man att han tar åt sig eller "TAR ÅT SIG"?
Citera
2014-01-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milo.Minderbender
Du förstår inte hur kvinnor beter sig när de visar intresse för en relation och därför hamnar du bara med trasiga crazybitches som vill knulla runt.

Sök hjälp eller vänta tio år tills du har blivit vuxen.

Det är ju så himla svårt att se när en tjej har känslor för en, eller inte.

Jag har haft ett förhållande med en kvinna som var 10 år äldre så tror inte det här är en fråga om min mognadsgrad. Många av mina vänner är dessutom mer än 10 år äldre än mig.

Jag tror helt enkelt att jag söker efter kvinnor i olämpliga miljöer, miljöer där det mer handlar om ONS en förhållande, som på krogen exempelvis. Dessutom tror jag att min ålder spelar in och då jag inte vill ha någon lågutbildad så har de flesta intelligenta kvinnor i min ålder full fokus på det professionella livet.
Citera
2014-01-14, 16:45
Medlem
Katzyns avatar
Tja, när en tjej hade skrivit exakt samma presentation hade hon förutom allmän smutskastning bara fått ett riktigt råd.

Leta efter en annan sorts killar. Det är killarna hon väljer att vara med som är problemet.

Men tydligen kan du inte söka dig till andra sorters tjejer, tjejer som ser dig som person och kan bli kära i dig, utan du kan bara bli attraherad av den slampiga sortens tjejer. Stackars dig.
Citera
2014-01-14, 16:47
Bannlyst
haha, du har ju satt dig i den här situationen själv. men nu är det för sent, du är för avtrubbad. men kärlek är inte allt, du hittar säkert något annat i livet.
Citera
2014-01-14, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petey-Piranha
haha, du har ju satt dig i den här situationen själv. men nu är det för sent, du är för avtrubbad. men kärlek är inte allt, du hittar säkert något annat i livet.

Hade jag velat haft en rökande lågutbildad kvinna då hade jag kunna fått många förhållanden. Men att hitta en framgångsrik, högutbildad, snygg, social, pålitlig, hälsosam kvinna med gott självförtroende då får man leta ihjäl sig. Nästan alla dessa kvinnor jag har stött på lägger ner all tid och möda på sitt professionella liv. Så att få mer tid ihop än en natt tillsammans det går helt enkelt inte.
Citera
2014-01-14, 17:06
Medlem
AndraSorterings avatar
Och problemet var?
Citera
2014-01-14, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infensus
Hade jag velat haft en rökande lågutbildad kvinna då hade jag kunna fått många förhållanden. Men att hitta en framgångsrik, högutbildad, snygg, social, pålitlig, hälsosam kvinna med gott självförtroende då får man leta ihjäl sig. Nästan alla dessa kvinnor jag har stött på lägger ner all tid och möda på sitt professionella liv. Så att få mer tid ihop än en natt tillsammans det går helt enkelt inte.
Troll!!!!

Finns gott om sådana kvinnor, men det krävs att man är sådan själv också.

Det går visst, om en tjej verkligen vill så har hon tid. Det där är bara en förklädd diss till dig.

Tränar själv väldigt aktivt på gym. Men inte fan får jag höra att min kropp är den snyggaste dom sett. Inte heller mina polare får det. En utav dom är elitidrottare dessutom.

Hur vet tjejerna att du har en så snygg kropp? Lägger du upp bilder på din tvättbräda på fejjan titt som tätt? Är du väldigt aktiv på stranden på sommaren? Klubbar du utan tröja? Jag vet ingen som har en kropp som utmärker sig utöver det vanliga. Förutom ett visst antal tjejer då!

Sen är det så att vid ONS så är kroppen viktigare än ansiktet och vid förhållande är ansiktet viktigare.
Det sägs att det är så i vissa kretsar iaf. Så ditt ansikte ser förmodligen inte särskilt bra ut eller?

Kan du inte lägga upp en bild på din kropp här? Bara på kroppen alltså!
Citera
2014-01-14, 17:20
Medlem
provocative77s avatar
Räcker med att läsa din trådstart för att se problemet. Ingen jävel vill ha något seriöst av Barbie o Kendockor efter tio års ålder.
Kopiera din text o lägg ut den på en kontaktsida där du reggar dig som kvinna. Sedan lär du förstå vad normala människor söker hos en partner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in