Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-14, 20:46
Medlem
Hej Flashback! Jag är en person som inte brukar ta ansvar i mitt liv, men har bestämt att ändra på mig själv då jag vet att jag är kapabel till det. Min fråga är hur ska jag kunna argumentera för det, då det handlar om att jag har fått ett jobb utomlands som jag vill ta chansen och verkligen utveckla mig själv. Då jag har syskon som är mot det och undrar varför jag skulle ta ansvar därborta när jag inte kan göra det hemma.
Citera
2014-01-14, 20:48
Bannlyst
När du är utomlands och borta ifrån mammas tutte så är du tvungen att anpassa dig. Ansvarstagandet kommer efterpå då du blir tvungen till det.
Citera
2014-01-14, 21:17
Medlem
Precis vad jag exakt tänkte och sa. Ska jobba i England på en bank, jag såg det som en möjlighet att utveckla mig själv och inte va beroende av andra.
Citera
2014-01-14, 21:19
Medlem
Kallesvenne13s avatar
kör på och visa att de har fel!
Citera
2014-01-14, 21:25
Medlem
Det är ett utmärkt tillfälle för dig att växa som människa och som man.
Du kommer att bli tvingad att använda dina egna vingar så att säga, en bra erfarenhet.

http://www.youtube.com/watch?v=BjF1LwPgwLI

Säger en del vettigt, tycker jag.
Citera
2014-01-14, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zyrez
Det är ett utmärkt tillfälle för dig att växa som människa och som man.
Du kommer att bli tvingad att använda dina egna vingar så att säga, en bra erfarenhet.

http://www.youtube.com/watch?v=BjF1LwPgwLI

Säger en del vettigt, tycker jag.

Elliot Hulse är så jäkla klockren.

TS: Kolla hans klipp så kommer du ej tveka.
Citera
2014-01-14, 22:26
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Vad spelar det for roll vad dina syskon tycker? Ak bara
Citera
2014-01-14, 22:51
Medlem
Ska övertala farsan att släppa iväg mig på denna möjlighet, nej men dom kunde hjälpa till att övertala farsan tänkte jag, men behöver nog inte deras hjälp klarar mig fint själv.
Citera
2014-01-14, 23:03
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChrisBlack
Ska övertala farsan att släppa iväg mig på denna möjlighet, nej men dom kunde hjälpa till att övertala farsan tänkte jag, men behöver nog inte deras hjälp klarar mig fint själv.

Ar du inte myndig? Finns tradar om att jobba i England sa du kan lasa pa lite + PM om du blir forvirrad
Citera
2014-01-14, 23:06
Medlem
Jag är myndig är 19 gammal, har släktingar och sånt i England så kan stanna hos dem. Tänkte bara hur jag skulle lägga upp det för Farsan min.
Citera
2014-01-14, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrChrisBlack
Jag är myndig är 19 gammal, har släktingar och sånt i England så kan stanna hos dem. Tänkte bara hur jag skulle lägga upp det för Farsan min.

Vem fan bryr sig, du är myndig, ge dig iväg. Du kommer att utvecklas som människa. Tänk inte ens två gånger, bara iväg med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in