Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-01-16, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av F0gden
Inte alls. Jag ville mest få input från andra svarta om deras situation. Detta är ju min subjektiva uppfattning och behöver inte överensstämma med normen. Varpå jag undrar om det är lättare eller svårare att ragga på krogen som svart trots att man har stil?

Verkligheten är mkt mer komplicerat än bara utseende. Hipsters ligger med hipsters, metalheads ligger med liksinnade, hiphopheads ligger med andra hiphop-heads osv osv. En hiphop-nigger med en rock-tjej är i princip en omöjlig ekvation exempelvis

Du svarade inte på frågan. Varför är niggers besatta av vita tjejer ?
Citera
2014-01-16, 12:11
Medlem
Navegars avatar
Citat:
Inte alls. Jag ville mest få input från andra svarta om deras situation. Detta är ju min subjektiva uppfattning och behöver inte överensstämma med normen. Varpå jag undrar om det är lättare eller svårare att ragga på krogen som svart trots att man har stil?

Alltså är du svart, har stil, beter dig schysst med fördelaktigt utseende tror jag du helt enkelt är på en högre nivå än alla som bjuder mindre på det än dig. Men jag anser nog att hiphop stilen inte är stil någonstans. Trey Songz i ditt exempel klär sig väl, bomulls skjortor, bra kavajer, trosuers etc. Han skulle se ut som en pajas i stora mjukisbyxor sportandes sina fillingar men apstor keps på pallet. Med keps ser man ut som en skitunge.

Tror mer på Trey och den moderne svarte mannen än killen som coonar i keps.
Citera
2014-01-16, 12:15
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ok.

De tjejer som dras till dig - har de nån slags "stor svart kuk-fetisch"? Är myten om den afrikanska jättekuken till din fördel när du är ute? Är dina krogragg extremt kukfixerade? Ser dom dig som ett sexuellt djungelmonster? Är de rasistiska eller bara snälla och kåta?

Ursäkta mina lite "fördomsfulla" frågor.
Citera
2014-01-16, 12:22
Bannlyst
Citat:
Skulle nog säga att de är lika lätta, med ett undantag för araber. Vita är nog lite lättare vilket kan bero på att de är överrepresenterade.

Du lyckas inte med araber och andra från MÖ för att de är i grupp och att det är jättestigmatiserat med sex med negrer. Men hittar du en ensam mena:it så finns det nog ingen annan folkgrupp som är lika sugen på svarta. Men det får absolut inte komma ut för dem.
Citera
2014-01-16, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Du svarade inte på frågan. Varför är niggers besatta av vita tjejer ?

Det är en riktigt svår fråga som jag inte har något svar på. Personligen attraheras jag mest av denna typ av tjejer. Jag tror det till stor del kan bero på att man är uppvuxen här. Det kan även bero på det bristande utbudet andra etniska grupper. Man stöter säkert på fler snygga brudar från andra etniciteter i t.ex. USA. Det hör ju inte till vanligheterna att se brudar på Beyoncé-nvå i Stockholm.
Citera
2014-01-16, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Ok.

De tjejer som dras till dig - har de nån slags "stor svart kuk-fetisch"? Är myten om den afrikanska jättekuken till din fördel när du är ute? Är dina krogragg extremt kukfixerade? Ser dom dig som ett sexuellt djungelmonster? Är de rasistiska eller bara snälla och kåta?

Ursäkta mina lite "fördomsfulla" frågor.

Vet inte om det är till min fördel, jag tycker inte att jag ser ut att sitta inne på johannes-dräparen. Tror inte brudarna kommer av kuk-anledning. Tror det afriskanska-storkuksfenomenet mer gäller mörkare killar. Är man mer åt mulatthållet är det nog annat som drar. Snälla och kåta
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in