Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-15, 16:41
Medlem
Figzys avatar
Det är uppenbart att den här mannen inte har alla fläktarna på i datorn.
Han ska ha stalkat minst 5 personer (enligt anmälningar), men det lär väl
rör sig om många fler än så om man ska utgå från att det med stor sannolikhet finns ett mörkertal.

Han ska bl a ha frågat om han fått se vederbörandes mage i ett "uppblåst" tillstånd,
och när han fått nej till förfrågningen, blivit mer aggressiv och hotfull.

Alexander Erwik, chefredaktör för Finest.se hävdar att han är en av de drabbade:

"– Den här personen hade publicerat kontaktuppgifter till en stödjour på vår bloggportal. Jag ifrågasatte det. Det var efter det som trakasserierna började, säger han.
Erwik uppger att Johan kontaktat honom 20-30 gånger det senaste året.
–  Det är bland annat hot, homofobiska uttalanden om vilken bögslusk jag är."

http://www.metro.se/nyheter/utpekade...BIbCPOBjbDwJI/

Den här killen ska "Johan" tydligen ha trakasserat i 8 år (!)

http://www.metro.se/nyheter/han-stal...!9Tpa14UWXdKk/
Citera
2014-01-16, 07:38
Medlem
Espiritoss avatar
Jag gillar hans egna version:
- ja jag jobbar ju en del med barn och när de skickar sms och säger: - jag vill skicka bild på min uppblåsta mage..
Då svarar jag: - ok gör som du vill, jag bryr mig inte.

Intressant att 40 personer helt oberoende av varandra har en magfetish och vill skicka dessa bilder till honom.

Som C3PO säger: its his lot in life....
Citera
2014-01-16, 09:18
Medlem
Grodaifickans avatar
Det är väl förmodligen ***** eller vad han kallade sig som det handlar om?

EDIT: Kom på att personen ifråga har ett flashbackkonto (inaktivt sedan ett gäng år tillbaka) så tar bort nicket tills vidare.
Senast redigerad av Grodaifickan 2014-01-16 kl. 09:26.
Citera
2014-01-16, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Det är väl förmodligen ***** eller vad han kallade sig som det handlar om?

EDIT: Kom på att personen ifråga har ett flashbackkonto (inaktivt sedan ett gäng år tillbaka) så tar bort nicket tills vidare.
Jag vet vem det är, och ditt censurerade namn stämmer inte. Jag och en polare blev själv drabbade av denna satans människa i 14-15 års åldern. Det var ju ett par år sedan. Vi satt och raggade brudar som alla andra snorungar i vår ålder gjorde på Lunarstorm. Vi kom sedan i kontakt med en tjej som i sin tur ville ha "bilder på våra magar." Något HAN inte fick. Hur som helst ville HEN eller hur vi nu ska kalla det hela träffas på Södra Station. Någon tjej kom aldrig, utan hennes vän som var en kraftigt byggd (tjockis) mörk kille med en riktigt svampaffro och skulle visa oss vägen till henne. Jag tvekade som satan och ville inte gå, men polarn ville. Vi hängde på, men jag höll ett långt avstånd. Det slutade vid en port uppe i Eriksdal på söder där hon bodde. Han trängde in min polare i ett hörn där, men vi fick snabbt kontroll över situationen och det hände inget. Han är ett vidrigt avskum och vad jag vet så kallade han sig för H*****R. Vi fimpade av aset på nätet, och sedan var det finito med honom. Så något stalkade blev det inte. Vi polisanmälde aldrig händelsen, och jag kan tänka mig att det är många som inte har gjort det. Min polare berättade om artikeln idag i Metro. Jag läste den, sedan slog det mig: Han måste ha gjort likadant med 100-tals människor.
Citera
2014-01-16, 16:32
Medlem
Är det samma person som avhandlas i denna tråden? JH?

(FB) Vem är "Stureplans Vackraste" ?
Citera
2014-01-16, 17:11
Medlem
Här har vi nog GM i farten 2010: http://ungdomar.se/forum/thread/naveltraden
Citera
2014-01-16, 19:52
Medlem
Har jag uppfattat saken korrekt: Vi har att göra med en stalker som är besatt av uppblåsta magar?
Citera
2014-01-16, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Har jag uppfattat saken korrekt: Vi har att göra med en stalker som är besatt av uppblåsta magar?
Ja. Han är helt sjuk. Tror jag stötte på aset runt 2004 eller något. Han har alltså hållit på i över 10 år? Säkert mer. Svin.
Citera
2014-01-16, 22:47
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Haha! jag bara måste få reda på vad den här dåren heter. Någon som vill skvallra?

Påminner om en dåre som hängde efter oss kampsportare och tiggde om att få bli sparkad. Också ett känt psykfall.
Citera
2014-01-17, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ≈MisterPapa≈
Haha! jag bara måste få reda på vad den här dåren heter. Någon som vill skvallra?

Påminner om en dåre som hängde efter oss kampsportare och tiggde om att få bli sparkad. Också ett känt psykfall.
Låter ju friskt att vilja bli kickad.
Jag vet att den här snubben hade nån hemsida och youtubekanal. Kommer inte ihåg vad dom heter...
Citera
2014-01-17, 10:36
Medlem
wernickes avatar
http://agentf84.wordpress.com/catego...et-och-logner/

Scrolla ner några inlägg (knappast meningsfullt att läsa skiten mera ingående) så finns bl.a. en bild på fanskapet och ett inlägg när han gnäller om finest-bloggaren som hängt ut honom.
Citera
2014-01-17, 12:09
Medlem
boryokudans avatar
Carlos Hjalmar Högberg heter han alltså.
Det var en synnerligen ful snubbe, det där.
Här är hans youtube-kanal:
http://m.youtube.com/user/AgentF84s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in