Citat:
Ursprungligen postat av
Kaspersky
Hej, ja - jag har en fråga.
Varför är er internetbank så ful, och alltid krånglar?
Och varför har ni så dyra avgifter + småavgifter?
Att få en lapp vid ett uttag kostar 3 kr.
Kostar papper så mycket?

Angående små avgifterna är inget jag kan kommentera.
Internetbanken kostar inte så mycket!
250-288 kr. Swedbank kostar 39 kr i månaden så dem är dyrare!
Citat:
Ursprungligen postat av
eeeeee
Utlandsbetalning
Hej!
Jag undrar hur fan man gör när man skall göra utlandsbetalningar från Nordea. Jag har aktiverat tjänsten.
När jag fyllt i allting och ska godkänna skiten så ska jag ta dosan och slå in summan där igen + de 6 sista siffrorna i kontonr.
Om jag ska göra överföringen i Euro, ska jag slå in summan i euro i dosan då eller ska jag slå in den i SEK? har provat bägge men inget funkar..
Kolla vilken valuta som är ifylld. Bank överföringen tar tid, så ha tålamod, den kommer inte fram direkt. Jag förstår dig inte 100% så om det krånglar är du välkommen att ringa oss på telefonnummer: 0771-224488.
Citat:
Ursprungligen postat av
trickydick
En lite fråga, hur fan kan det ta
TRE bankdagar att föra över pengar mellan tjejens och mitt konto, tjejen har Swedbank och jag Nordea. Går inte allt på data nuförtiden?
http://www.youtube.com/watch?v=LeJUdGbtX8Q
Transaktionen/bank överföringen sker nästföljande vardag 13:00 på helgfria dagar. I bland tar det inte 3 dagar, men är det helger så finns ju risken för det. Ett tips är att använda tjänsten Swish, och då sker bank överföringen omgående oavsett bank. Tjänsten är gratis hos Nordea. Om du har fler frågor, ställ dem gärna!
Nordea-AB