Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-30, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StinaErs645
Jag har läst förundersökningen och har information från rättegången. Läser man protokollet så vet man också att pistolen hittades utomhus i ett bostadsområde i centrala Uppsala INTE i en väska i rgs sovrum...

Snälla tyst med dig! Sitt inte och ljug ihopp saker.
Pistolen låg i Roberts väska i hans rum. Däremot fanns en vapengömma på annan plats men set hade inget med mordet att göra.
Sluta snacka massa skit
Citera
2015-01-30, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StinaErs645
Kära Alicewonderland, du borde söka för den där förföljelsemanin du har! Uppenbarligen har det snurrat till ordentligt och du har misstagit mig för någon som du tror dig känna. Intressant, men jag tror du har fel. Trevligt att du refererar till vittnen som inte finns dokumenterade någonstans...

Om man känner sig felaktigt beskylld eller dömd är chansen rätt liten att man ska hålla tyst om det. Det är fler än en person som tror på KL.

Kevin rånade gamestop med Edvard. Efvard försökte få med folk på rånet och till slut nappade Kevin. Han är skyldig till rånet. Vad är det du vill säga? Att Kevin är oskyldig? Är du helt efterbliven?
Dethär är snorungar som har försökt sig på grova brott. Det gick som det gick. Inte välplanerade saker direkt.
Citera
2015-03-27, 18:46
Medlem
SMKs avatar
Det går rykten om att gärningsmannen tagit livet av sig. Kan någon bekräfta eller dementera detta? Robert pratar vi alltså om nu. Jag hoppas att det är falska rykten då han borde fått en medalj för att raderat negern från kartan.
Citera
2015-06-16, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Det går rykten om att gärningsmannen tagit livet av sig. Kan någon bekräfta eller dementera detta? Robert pratar vi alltså om nu. Jag hoppas att det är falska rykten då han borde fått en medalj för att raderat negern från kartan.
Folk snackar bara massa skit, Robert lever, Bekräftat då jag är en vän till han.
Citera
2015-09-17, 07:53
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Ny rubrik // Mod
Citera
2015-11-09, 14:47
Medlem
m0gges avatar
här är fup

här är förhör med Robert G*stavsson

här är förhör med Edward Sk*rke

här är tilläggsprotokoll
Citera
2018-01-21, 01:05
Medlem
Citat:

Robert lever, däremot var det en person på häktet i uppsala som tog livet av sig samtidigt som robert satt häktad, kan vara det som misstolkats av iqbefriade flashbacktroll
Citera
2024-02-15, 12:13
Medlem
SMKs avatar
*bump

Nån som kan lägga FUP:en igen?
Citera
2024-02-20, 16:51
Medlem
Citat:
*bump

Nån som kan lägga FUP:en igen?
Nyfiken, men varför vill du ha den så här långt senare?
Citera
2024-02-21, 04:38
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Nyfiken, men varför vill du ha den så här långt senare?

Vill friska upp minnet bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in