Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-18, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Costello
Så han borde absolut finnas på Lexbase/MrKoll. Anmärkningsvärt att han inte är det! Framtida arbetsgivare kan möjligtvis missa det faktum att de anställer en våldtäktsman.

Han kommer få visa ett registerutdrag från polisen. Precis som det ska vara, från en RIKTIG myndighet.

Att dessa snokarsajter som mrkoll ska finnas och tjäna miljoner är bara sjukt. Och om du säger att dom gör samhället en tjänst, ja då kan dom göra det gratis. Men det tror jag knappast dom hade gjort.
Citera
2024-09-12, 18:54
Medlem
Jag blev utsatt för honom på en fest för något år sedan. Han var helt bäng och försökte ligga med min kompis.

Skrev till personen som var skriven på den adressen i Göteborg då och det visade sig vara hans syster som också är helt jävla fucked up.

Jurist är hon också. Sjuk i huvudet båda två.
Citera
2024-09-12, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorsha
Rubrik i Metro:
Våldtog särskoleelev – hängde ut henne på Facebook
http://www.metro.se/skane/valdtog-sa...jjewbWHEE4gkQ/

Smartskaftet har diskuterat detta i 2 olika grupper på Facebook; "Manlig Makt" o "The Fist"
Där spreds flickans nummer o tips om hur hon skulle tas.
Han åker nu dit bl.a för att ha "slagit upp sin knutna näve i den unga kvinnans underliv."
Hennes uppfattning om sex var på denna nivå:
"– Jag vet att sex är att man ligger på varandra, jag har aldrig sett det men skolsköterskan har pratat om det."

Nån som har insyn i FB-grupperna?

Domen: https://anonfiles.com/file/8558948a2...aede4b4a210435
/Moderator

Är han helt dum i huvudet? Om han tror att han visar manlig makt genom att visa bilder på Facebook så ska han låsas in längre.
Citera
2024-09-12, 20:56
Medlem
Vidrigaste jag läst på länge. Arbetar med elever på gymnasiet med lindrig IF och de är min största skräck att någon av dem ska möta på en psykopat som Wilhelm. Tar sig friheten att utöva makt och förstöra någons liv sen byter namn o lever vidare 🤮 Kvinnan som står skriven med honom är en tidigare juriststudent som läst på SU, man blir ju fundersam om hon vet att hon lever med en våldtäktsman.
Senast redigerad av Oroligsjal 2024-09-12 kl. 21:20.
Citera
2024-09-12, 21:08
Medlem
Vad hemskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här