2014-01-26, 12:15
Medlem
Jag var full, på väg hem från krogen när jag träffade den här kvinnan. Hon frågade om jag vill köpa sex av henne och jag sa ja. Vi åkte hem till henne och satte igång. Efter ett tag inser jag vad fan jag håller på med och avbryter skiten. Tappade verkligen omdömet helt.

Sitter just nu med en sån jävla skam i kroppen. Känner mig fruktansvärt äcklig och kan inte sluta tänka på skiten. Jag är en helt normal svensk kille på 20 år... eller jag var det i alla fall, känner mig som ett riktigt jävla äckel. Det är ju fy fan bara skitiga gubbar som köper sex! Och nu är jag en av dom.

Vem skulle vilja vara med mig nu? Är det kört för mig ? För så känns ä det. Vad fan har jag gjort... känner mig inte värdig det normala livet med villa, volvo, fru och barn som jag alltid drömt om.

Kan fan inte sluta tänka på det här. Går runt på stan och kan inte ens titta folk i ögonen.

Vet egentligen inte varför jag skriver ut det här men ville väl mest höra vad folk tycker om det jag har gjort.
Citera
2014-01-26, 12:19
Medlem
NikkitaLees avatar
Jag förstår att du känner dig äcklig! Jag personligen hade haft svårt att acceptera om ens kille hade köpt sex men mest om han inte skulle haft ånger utan tyckt att det varit okej. Eftersom du själv ångrar det och inte tycker att det är okej så skulle jag haft lättare att acceptera det iaf.
Citera
2014-01-26, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warulven
...Det är ju fy fan bara skitiga gubbar som köper sex! Och nu är jag en av dom.....

Sluta larva dig, det är inget fel att ha sex med en prostituerad. Majoriteten av de som köper sex är unga män och inte skitiga gubbar.
Citera
2014-01-26, 12:25
Medlem
TexasTigers avatar
Värre saker har hänt. Nu har jag aldrig köpt sex, men hur hemskt kan det vara?
Citera
2014-01-26, 12:32
Medlem
alcatrazs avatar
Det går över ska du se. Jag gjord exakt samma tabbe som du, full som en spruta en tidig morgon. Fy fan va äcklad jag kände mig över mig själv när jag vaknade upp, det satt väl i en vecka ungefär med samma tankar som du.Nu tänker jag inte på det längre, betraktar det som en engångsföreteelse tillika lågvattenmärke i mitt liv, men påverkar inget. Man lär sig av sina misstag.
Citera
2014-01-26, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikkitaLee
Jag förstår att du känner dig äcklig! Jag personligen hade haft svårt att acceptera om ens kille hade köpt sex men mest om han inte skulle haft ånger utan tyckt att det varit okej. Eftersom du själv ångrar det och inte tycker att det är okej så skulle jag haft lättare att acceptera det iaf.

Mm är fan helt förstörd.

Citat:
Ursprungligen postat av getz
Sluta larva dig, det är inget fel att ha sex med en prostituerad. Majoriteten av de som köper sex är unga män och inte skitiga gubbar.

Unga män som blir skitiga gubbar..
Citera
2014-01-26, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Det går över ska du se. Jag gjord exakt samma tabbe som du, full som en spruta en tidig morgon. Fy fan va äcklad jag kände mig över mig själv när jag vaknade upp, det satt väl i en vecka ungefär med samma tankar som du.Nu tänker jag inte på det längre, betraktar det som en engångsföreteelse tillika lågvattenmärke i mitt liv, men påverkar inget. Man lär sig av sina misstag.

Det där kändes skönt att läsa.
Citera
2014-01-26, 12:43
Medlem
Den känslan du har nu har vi nog alla haft någon gång. Visst du har tagit det hela till en annan nivå, jag själv har aldrig köpt sex. Men jag kan sätta mig in i hur du känner dig. Alla har vi nog gjort något vi skäms över på fyllan någon gång. Allt från att spy till att bråka med vakter etc. Nu har jag inte gjort det heller. Men sett ett antal gånger folk som gjort det. Jag har väl försökt ragga på några brudar någon gång med misslyckats hårt och mått piss över det dagen efter. Tankar som "vad fan va pinsamt om jag träffar dem igen osv for runt i skallen". Men det går över.

Men men, alla har vi gjort bort oss på olika sätt och jag tror känslan är densamma dagen efter. Man vill bli osynlig och få det ogjort. Men så är inte livet och det positiva är väl att du är ångerfull. Om jag var du skulle jag försöka radera det hela och lägga det bakom dig.
Citera
2014-01-26, 12:43
Medlem
jenny747s avatar
Det är väl ingen fara? Hon erbjöd en tjänst, du tackade ja men drog dig sedan ur. Kan inte se att det skulle vara värre än när man drar hem ett random ONS.
Det är ju knappast som att du utnyttjade henne. Snarare tvärt om, om man nu ska vara sån, men det verkade ju inte vara problem att avbryta allt heller. Sex med samtycke och pengar bytte ägare, inga konstigheter.
(är förövrigt tjej själv)

Fick du betala för hela kalaset?
Citera
2014-01-26, 12:44
Medlem
euqueros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getz

Precis. Att det endast är "skitiga gubbar" som köper sex är en i raden av alla fördomar om sexköpare.
Citera
2014-01-26, 12:52
Medlem
ThisIsJustARides avatar
Inget att skämmas över. Det är så det fungerar i kapitalismens värld. Du betalar och du får en tjänst i utbyte. För mig är det inget konstigare än att betala en snickare eller en rörmokare. Bara för att vårt uppfuckade samhälle tycker att det är fel så betyder det inte att det faktiskt är fel.
Citera
2014-01-26, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny747
Det är väl ingen fara? Hon erbjöd en tjänst, du tackade ja men drog dig sedan ur. Kan inte se att det skulle vara värre än när man drar hem ett random ONS.
Det är ju knappast som att du utnyttjade henne. Snarare tvärt om, om man nu ska vara sån, men det verkade ju inte vara problem att avbryta allt heller. Sex med samtycke och pengar bytte ägare, inga konstigheter.
(är förövrigt tjej själv)

Fick du betala för hela kalaset?

Ja, det gjorde jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in