2014-01-26, 17:23
Medlem
Mimurs avatar
Jag tycker du ska tagga ner på skamkänslorna. Det är väl ganska sunt att du känner dig lite dålig efter detta, men det går säkert över. Lär dig av misstaget och gå vidare. Klarar du dig förbi den lagliga biten tycker jag du ska ta det lugnt.
Du gjorde en affär med henne på fyllan sent på natten, det är inget att hänga upp sig på. Fan så mycket värre med folk som slår ner andra på fyllan sent på natten
Citera
2014-01-26, 17:25
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimur
Det är väl ganska sunt att du känner dig lite dålig efter detta
Varför?
Själv skulle jag gärna köpa sex av en eskort (som trivs på jobbet) och jag skulle inte skämmas överhuvudtaget.
Citera
2014-01-26, 17:30
Medlem
skitknarkmarksparks avatar
1. Du hjälpte horan med cash
2. Du ska skämmas - hur fan tror du hon mår när du bara avbryter skiten.
3. Du är ett jävla svin som alla andra killar på fyllan och kommer säkert-
sitta och skryta om de när du sitter där packad o häftig igen.
4. Det normala livet du beskriver är precis så dom flesta torskarna-
som DU lever i.

Du mår som du förtjänar och måtte djävulen ge dig hepatit b och-
testikelcancer din arma sate.
Citera
2014-01-26, 17:37
Medlem
Mår du dåligt för vad andra skulle tycka om de fick veta eller för att du själv tycker det är omoraliskt att betala för sex? Hur var horan, fräsch eller skabbig? Det har ju hänt att man dratt på några feta kossor och då vet jag själv att man kan känna sig äcklad och skamsen dagen efter.

Tycker att du ska slappna av lite och inte se det som en så stor grej. Knulla horor gör alla normala svenska killar som drar på thailandssemester. Inget man skryter om kanske men inget man skäms för heller.
Citera
2014-01-26, 17:38
Medlem
beregistains avatar
sluta upp med dina jävla TS mesfasoner för du kommer ångra dig att du inte gjorde mer när du blir äldre. Lev ett tokigt liv, poppa en lsd och stirra ett lejon rakt i vitögat. det är så en pirat skulle leva
Citera
2014-01-26, 17:39
Medlem
NikkitaLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Eh, varför skulle du ha ''svårt att acceptera'' om din kille hade köpt sex? Män har knullat horor seden tidernas begynnelse. Om horan ifråga trivs med att erbjuda denna tjänst mot betalning, vari ligger då felet som gör att det inte är ''okej''?

För det första ger det mig kväljningar, för det andra så är det är olagligt vilket gör honom till en brottsling. Om det hade varit ett ONS hade det inte alls varit samma sak, det är själva utbytet av pengar som gör det osmakligt. Män har våldtagit kvinnor sedan tidernas begynnelse, det gör det inte mer okej för det. Det ligger inget fel i att knulla den "lyckliga horan" utan själva problemet ligger i att det i princip är omöjligt att veta om det är frivilligt. Ett val kan ju kallas frivilligt även om det i många fall inte är det.
Citera
2014-01-26, 17:40
Medlem
nilleboys avatar
Du är ung, det kommer hända många saker i livet som du kommer ha betydligt värre ångest över. Hakuna matata.
Citera
2014-01-26, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PermanentVicks
Har jag också gjort. Dock tog hon inte betalt i pengar utan mina känslor. Alla kvinnor är horor.

Lika mycket horor som män är.
Buhu, sårade en flicka dig och sedan är alla kvinnor horor.
Fan sorglig du är. Väx upp för helvete.
Citera
2014-01-26, 17:44
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warulven
...Sitter just nu med en sån jävla skam i kroppen. Känner mig fruktansvärt äcklig och kan inte sluta tänka på skiten. Jag är en helt normal svensk kille på 20 år... eller jag var det i alla fall, känner mig som ett riktigt jävla äckel. Det är ju fy fan bara skitiga gubbar som köper sex! Och nu är jag en av dom. ....

Du kan trösta dig med att kvinnan med all säkerhet känner sig ännu mer äcklad över vad hon är tvungen att göra och handlingarna hon utför. Hon mår också skit på grund av dig och "de andra "skitiga gubbarna som köper sex"!

Känns det bättre nu?
Citera
2014-01-26, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikkitaLee
För det första ger det mig kväljningar, för det andra så är det är olagligt vilket gör honom till en brottsling. Om det hade varit ett ONS hade det inte alls varit samma sak, det är själva utbytet av pengar som gör det osmakligt. Män har våldtagit kvinnor sedan tidernas begynnelse, det gör det inte mer okej för det. Det ligger inget fel i att knulla den "lyckliga horan" utan själva problemet ligger i att det i princip är omöjligt att veta om det är frivilligt. Ett val kan ju kallas frivilligt även om det i många fall inte är det.

Det är brottsligt att köra för fort. Ger det dig kväljningar om din kille gör det?
Det är olagligt att röka braj också, ger det dig kväljningar om din kille gör det?

Du är inte mer orolig för sjukdomar?
De flesta säljer sig varje vardag till arbetsgivaren.
Vill någon sälja en kroppsöppning, vad är det för fel med det?
Om "Sandra" får välja mellan att jobba extra på helgerna på ICA för att få råd med Ibizaresan och silikonpattarna eller sälja sig till äckliga torskar och knulla med kådis och få lika mycket på en kvart som en en hel lördag och tycker det är ok, låt henne göra det då.

Det är bara trasiga människor som säljer sex och köper sex om de har andra valmöjligheter.
Senast redigerad av HarryTurtleDove 2014-01-26 kl. 17:51.
Citera
2014-01-26, 17:47
Medlem
PermanentVickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryTurtleDove
Lika mycket horor som män är.
Buhu, sårade en flicka dig och sedan är alla kvinnor horor.
Fan sorglig du är. Väx upp för helvete.
Ursäkta?

Jag har växt upp, men tack för uppmaningen. Det var under den jag lärde mig naturen av världens djur, där kvinnan är den ständiga horan.

Visst har du män som är minst lika horiga, men det går inte att sätta en horstämpel på män som man gör kvinnor. Se kvinnor är till för att föda barn och män ska göra kvinnor gravida. Männen är "horor" biologiskt alltså är det helt okej.
Citera
2014-01-26, 17:48
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden
Fin passning.

Även måttliga mängder alkohol påverkar omdömet. Det är min poäng.

Jag vet vad du menade, jag såg bara en öppning för lite komik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in