• 1
  • 2
2014-01-28, 03:42
Medlem
Jag såg nyligen en diskussion där en feminist i förbifarten berättade att hon hade asperger. Det var som om något klickade i min hjärna. Så det är därför som extremfeministerna inte kan sluta med sin flod av dumheter och petitesser. Det är därför som en tjejpizza får sådana enorma proportioner! Feministerna är helt enkelt psykiskt handikappade.

Kan det vara så?
Citera
2014-01-28, 04:02
Medlem
TheGamers avatar
Intressant teori, får också dessa vibbar och så lägger man till lite "daddy-issues" så har du en feminist.

Man kanske skulle kartlägga de offentliga feministerna och kolla igenom deras bakgrund och en utredning så får vi nog svaret. Ska sätta mig i eftermiddag och gå igenom olika offentliga feminister och se om du har rätt, för det skulle inte chocka mig.
Citera
2014-01-28, 04:45
Medlem
BigFatCones avatar
Kan vi kanske försöka enas om att det snarast gäller "rabiatfemnazister" i still med Lady Dahmer, Jaylazkar och andra som tas upp på den här läsvärda bloggen. Dom allra flesta feminister är inte direkt rabiata eller jobbiga.
Citera
2014-01-28, 07:50
Medlem
fckingfevers avatar
Alla som är extrema är lite galna.
De "vanliga" feministerna är däremot inte galna. Men sedan tycker man naturligtvis att de som inte tycker som en själv är lite korkade/dumma i huvudet.
Citera
2014-01-28, 07:59
Medlem
BigFatCone summerade det viktigaste.

Att du skapar en hypotes baserad på ett specialfall anser jag löjligt.
Citera
2014-01-28, 11:31
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g-4
Jag såg nyligen en diskussion där en feminist i förbifarten berättade att hon hade asperger. Det var som om något klickade i min hjärna. Så det är därför som extremfeministerna inte kan sluta med sin flod av dumheter och petitesser. Det är därför som en tjejpizza får sådana enorma proportioner! Feministerna är helt enkelt psykiskt handikappade.

Kan det vara så?

Nej så är det förmodligen inte! Det finns fullt med individer bland feministerna, som i övriga samhället. Det är de hemska feministerna som förstör för det stora antalet feminister som finns. Det är extremfeministerna som både syns och hörs mest och kanske då förstör för en vanlig feminist. Jag ser bara dem och känner mig långt ifrån deras mans/människosyn och blir förbannad på dem eftersom de har lika skrämmande och snedvriden inställning till mannen som en kvinnoföraktande man har. Radikalfeminister förstör med andra ord för de som är mänskliga. Det är därför jag backar och inte alls vill ha med feminism att göra överhuvudtaget. De har inte alls samma syn på problemet som jag har. Jag vill ha bort föraktaren ur samhället. Den farliga mannen eller kvinnan. Psykopater och våldtäktsmän. Är inte utövad feminist men är engagerad i just de här frågorna. Våldet i samhället.
Citera
2014-01-28, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoMute
BigFatCone summerade det viktigaste.

Jo, ett konsensus borde väl ligga ungefär där, men det är ju grymt frestande att bredda det hela lite...
Citera
2014-01-28, 12:42
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Jo, ett konsensus borde väl ligga ungefär där, men det är ju grymt frestande att bredda det hela lite...

Om du gillar bredd på ämnet så är du välkommen till tjejpizza-tråden här i feministforumet. Är vi jobbga för att vi faktiskt får i oss en hel pizza utan storkna ? Som sagt, vi kan ju bredda det hela där i den tråden istället.
Citera
2014-01-28, 12:47
Medlem
Stämmer helt riktigt att en ansenlig mängd feminazgüls i Sverige lider utav någon sorts diagnos. Verkar vara en återkommande trend bland unga oavsett kön dock i vänsterrörelsen. Men bland de som i första hans ser sig som feminister och klasskämpar i andra är onekligen många uttalade bokstavsmongos.
Citera
2014-01-28, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g-4

Kan det vara så?

En gang träffade jag en kille från tjeckiska republiken. Han var djävlig lång.

Det är så jag vet att alla tjecker, inklusive småbarnen, samtliga, är over två meter långa.
Citera
2014-01-28, 15:57
Medlem
Mojokiis avatar
En något uttjatad diskussion som bara handlar om att söka dumma förklaringar till varför folk inte tycker som en själv.
Senast redigerad av Mojokii 2014-01-28 kl. 16:01.
Citera
2014-01-28, 16:17
Bannlyst
Nja aspies är ju tämligen ofta rätt logiska kan jag ju tycka och håller sig till sakfrågan och blandar definitivt inte in så mycket "hur det känns just nu" i saken om man diskuterar ett ämne.
Sä nej det tyckte jag var jävligt taskigt mot dom att bunta ihop dom med feminister.
Det feminister lider av heter paranoida vanföreställningar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in