Citat:
Du kommer inte att få något "bekvämt" jobb utan utbildning. Vill du ha ett jobb där man är självgående så får du utbilda dig. Så enkelt är det. Utan utbildning hamnar du på lager, industri, eller på diverse hamburgerkedjor. Jobb med relativt hög stressnivå. Har du tur kan du få jobba på matbutiker, men dessa är lite svårare att få.
Jag ska definitivt utbilda mig. Men just nu tänkte jag bara ha ett skönt jobb och tjäna pengar, men det var absolut inte så jag tänkte mig. Det är ju ett helvete att jobba extra.
Citat:
Be om att få jobba i köket då istället för kassan, inte lika värdelöst. Fortfarande värdelöst.
Men ja, vet hur det känns. Jobbade runt 8 månader sen pallade jag inte med skiten längre och sa upp mig. Fick dock bra referenser och fick nytt jobb rätt fort så det löser sig nog för dig med!
Men ja, vet hur det känns. Jobbade runt 8 månader sen pallade jag inte med skiten längre och sa upp mig. Fick dock bra referenser och fick nytt jobb rätt fort så det löser sig nog för dig med!
Har bett om det tiotals gånger, men de verkar inte vilja. Varför? Alla vill stå i köket. Klart de sätter mig som bara kan kassan, i kassan.
Citat:
Mer än gärna. Budbil är ju ett drömjobb. Älskar att köra bil, det är nog bland det bästa jag vet. Har funderat på taxiförare, hur tar man ett taxikort? Dock finns det inga som helst jobb inom denna bransch där jag bor.