Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-30, 15:17
  #1
Medlem
ENTSs avatar
Hur vanligt är det att ligga med sin lärare? Eller med någon annan som har en "uppfostrande" roll?
Jag satt i yngre år på ett behandlingshem, fanns en låst och en öppen. Jag satt på den låsta, och på vår avdelning fanns det är olagligt snygg "vårdare" som dunkade på de intagna.
Erfarenheter?
Citera
2014-01-30, 15:20
  #2
Avstängd
apologis avatar
Tror det är betydligt vanligare att kvinnliga studenter ligger med manliga lärare än tvärtom.
Citera
2014-01-30, 15:22
  #3
Medlem
ENTSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Tror det är betydligt vanligare att kvinnliga studenter ligger med manliga lärare än tvärtom.

Men.. it takes two to tango, eh?
Citera
2014-01-30, 15:27
  #4
Avstängd
Tror att det är mycket ovanligt överhuvudtaget.
Citera
2014-01-30, 15:31
  #5
Medlem
frihetskrigares avatar
Jag tror faktiskt inte att det är så vanligt. Det är stor risk för att förlora jobbet man har och även få svårt att få jobb i framtiden. Jag tror även att det är vanligare att en manlig lärare ligger med en kvinnlig elev.

Jag skulle för övrigt sätta på någon snygg lärare om jag fick chansen
Citera
2014-01-30, 15:33
  #6
Medlem
ENTSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Jag tror faktiskt inte att det är så vanligt. Det är stor risk för att förlora jobbet man har och även få svårt att få jobb i framtiden. Jag tror även att det är vanligare att en manlig lärare ligger med en kvinnlig elev.

Jag skulle för övrigt sätta på någon snygg lärare om jag fick chansen

Skulle du stoppa in snoppen i en sladdrig fitta som fött 3 + barn, är halvvägs in i klimakteriet och typ hunnit avverka en hel del andra snoppar under sin uråldriga livstid?
Kasta korv i korridor?
Citera
2014-01-30, 15:39
  #7
Medlem
Tror inte det är speciellt vanligt. Faktiskt.
En lärare som skulle bli upptäckt med att ha sex med en elev, blir sparkad direkt och sedan är den karriären över.

Citat:
Ursprungligen postat av ENTS
Skulle du stoppa in snoppen i en sladdrig fitta som fött 3 + barn, är halvvägs in i klimakteriet och typ hunnit avverka en hel del andra snoppar under sin uråldriga livstid?
Kasta korv i korridor?
Det finns alltså inga unga, kvinnliga lärare?
Citera
2014-01-30, 15:44
  #8
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTS
Skulle du stoppa in snoppen i en sladdrig fitta som fött 3 + barn, är halvvägs in i klimakteriet och typ hunnit avverka en hel del andra snoppar under sin uråldriga livstid?
Kasta korv i korridor?

Alla lärare har inte fött tre barn och kommit i klimakteriet. Du vet att det finns lärare som är i 20års åldern va och är otroligt snygga, så skulle gärna stoppa in snoppen i en sån

Sen finns det en del äldre damer som är i 40års åldern som ser väldigt bra ut, men skulle inte direkt vara första val.
Citera
2014-01-30, 15:46
  #9
Medlem
ENTSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Alla lärare har inte fött tre barn och kommit i klimakteriet. Du vet att det finns lärare som är i 20års åldern va och är otroligt snygga, så skulle gärna stoppa in snoppen i en sån

Sen finns det en del äldre damer som är i 40års åldern som ser väldigt bra ut, men skulle inte direkt vara första val.

Ja, jo. Men det var några år sedan jag infann mig i ett klassrum, och då var det iaf inga tighta 20 åringar som undervisade
Citera
2014-01-30, 15:49
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Tror det är betydligt vanligare att kvinnliga studenter ligger med manliga lärare än tvärtom.

När jag gick på gymnasiet förekom detta bland en kvinnlig elev och en betydligt äldre manlig lärare.
Citera
2014-01-30, 15:49
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTS
Ja, jo. Men det var några år sedan jag infann mig i ett klassrum, och då var det iaf inga tighta 20 åringar som undervisade
Finns väldigt många skolor i Sverige, vet du.
Citera
2014-01-30, 15:52
  #12
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTS
Ja, jo. Men det var några år sedan jag infann mig i ett klassrum, och då var det iaf inga tighta 20 åringar som undervisade

Så länge dom är under 30 går det väl bra. Bara för att jag lätt skulle kunna ha sex med en snygg lärare, så skulle jag inte stoppa snoppen i vad som helst. Lite gränser får man allt ha.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback