Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-01, 18:46
Medlem
Filuren89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Jag är med henne varje dag. Jag prioriterar henne hela tiden.
Då tänker jag lite tvärtom, du är med henne och prioriterar henne hela tiden, alltså blir det fel den gången du inte prioriterar henne. Hon är helt enkelt bortskämd av dig. Någon gång måste du sätta ner foten och du får hoppas att det inte är för sent.
Citera
2014-02-01, 21:38
Medlem
Har sett det här beteendet hos kvinnor förut och har aldrig sett det gå över, tyvärr för din skull. Du får säga att om du inte slutar sura hela tiden så funkar det inte mellan er.
Citera
2014-02-01, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomsmaerta
Ar det hon som betalar?
Jag betalar hälften av hyran naturligtvis, samt sköter hemköp av mat å städning. Så det är inte problemet
Citera
2014-02-01, 22:12
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Jag betalar hälften av hyran naturligtvis, samt sköter hemköp av mat å städning. Så det är inte problemet
Du sköter städning? Min erfarenhet säger att det är ett nono om man vill behålla förhållandet. Möjligtvis hjälpa till ibland.
Citera
2014-02-01, 22:16
Medlem
Du är för omogen för ett förhållande -gör slut o sov hos dina polare till dess du blir less på det.
Citera
2014-02-01, 23:33
Medlem
McHammereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Du tar städning? Möjligtvis hjälpa till ibland.

This

Kvinnor behöver mål. Uppfyller du detta mål så behöver hon klaga/hitta annat att bitcha på.
Städa, grisa, städa, grisa = win. En balans
Senast redigerad av McHammered 2014-02-01 kl. 23:36.
Citera
2014-02-01, 23:50
Medlem
D300Ss avatar
Hon kanske behöver byta P-piller?
Jag hade lätt humörsvängningar i 3 år. Grät väldigt lätt och kunde bli Pissförbannad för småsaker.
Tur att jag har en bra make, men bytte i alla fall och mådde genast bättre.
Vi insåg att det stora problemet var tabletterna.
Men försök att prata med henne igen.
Citera
2014-02-02, 00:03
Medlem
Pangaeas avatar
Hon känner sig bortprioriterad, även om du är med henne ofta så är det nånting som stör henne. Och du kan inte bara fråga henne om "hon är sur", det är det värsta man kan göra. Folk känner olika saker, de går inte bara runt med en enda känsla som automatiskt blir "sur-mode". Sätt dig ner och riktigt prata med henne, fråga henne hur hon känner och varför hon tycker som hon tycker så kommer ni säkert fram till något. Jag slår vad om att hon inte vill vara en bitch medvetet, prata prata prata, och ge inte upp direkt. Även om hon säger att det inte är något så får du försöka igen, och var inte negativ. Nämn inte det jävla ordet "sur", man blir ju förbannad bara av att höra det.
Citera
2014-02-02, 00:07
Medlem
Avenss avatar
Acceptera det inte. Bli arg och skäll ut henne. Gör det oftare, men var inte långsint. Ta tillbaka makten i förhållandet. Jag och vänner har fått väldigt bra resultat av det. Ibland kan jag skälla ut min brud trots att jag inte ens är arg.
Citera
2014-02-02, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pangaea
Hon känner sig bortprioriterad, även om du är med henne ofta så är det nånting som stör henne. Och du kan inte bara fråga henne om "hon är sur", det är det värsta man kan göra. Folk känner olika saker, de går inte bara runt med en enda känsla som automatiskt blir "sur-mode". Sätt dig ner och riktigt prata med henne, fråga henne hur hon känner och varför hon tycker som hon tycker så kommer ni säkert fram till något. Jag slår vad om att hon inte vill vara en bitch medvetet, prata prata prata, och ge inte upp direkt. Även om hon säger att det inte är något så får du försöka igen, och var inte negativ. Nämn inte det jävla ordet "sur", man blir ju förbannad bara av att höra det.
du ska inte ge dig in på kvinnornas planhalva. dvs att "prata prata prata". det är en given förlust på förhand.

ge henne bara direktiv. hur du vill ha det i ditt liv. att du inte pallar med gnäll. från en brudjävel. ta kommandot för fan. var en man.
Citera
2014-02-02, 00:27
Medlem
Citat:
Jag bor i hennes lägenhet. Skulle vi göra slut, så har jag ingenstans att bo, och får flytta hem till mina föräldrar... Det är också en öm punkt.

Regel nummer 1:

Flytta aldrig ihop med en tjej ifall det är hennes lägenhet, sanna mina ord.

Jag känner igen hennes beteende, mitt ex körde också med den stilen. Hon vet att hon kan köra med dig och det är där vi har problemet.

Antingen gör du slut eller ger henne ett ultimatum. Om du låter henne köra över dig så kommer hon att se dig dom en mes och vi alla vet hur det slutar då.

Va en fucking man! Tro mig att det är det bästa du kan göra.
Citera
2014-02-02, 02:58
Medlem
SLYNA28s avatar
Hon kanske är gravid? p
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in