Citat:
Ursprungligen postat av
alpt
Tja!
Har snusat general portion i ca 7 mnader. Frra veckan nr jag skulle kra upp en snus s hll jag p att spy! Har alltid gillat lukten men nu fr jag spyknslor s fort jag knner lukten. Samma nr jag ska kra upp en prilla. Vad r det som hnt? Vill inte sluta snusa utan det jag vill r att kunna njuta av en prilla igen! Borde jag byta snus eller hur ska jag gra?!
![Sad44](https://static.flashback.org/img/smilies2/sad44.gif)
Ja du fr helt enkelt sluta snusa general rekommenderar att du ger kaliber White eller kronan en prvning eller fr all del granit och lite andra mrken och se om det blir bttre eller smre med dina obehag
Detta har hnt mig ocks jag kunde njuta utav Knox vit men nu avskyr jag smaken riktigt ordentligt smakar blomland och jord s det snusar jag inte likas knner jag nn tee aktig smak i bde granit ls och knekt original portion s det r ju inte jttegott kanske frut smakade knekt mycket godare
Jag tror det r bra att byta av sitt favoritssnus ibland har dock nu krt 3-4 stockar kapten original p raken de funkar varvar med deras lssnus lakrits 1 dosa smlands portion har kommit emellan bara