2014-02-02, 23:53
Medlem
Tja!
Har snusat general portion i ca 7 mnader. Frra veckan nr jag skulle kra upp en snus s hll jag p att spy! Har alltid gillat lukten men nu fr jag spyknslor s fort jag knner lukten. Samma nr jag ska kra upp en prilla. Vad r det som hnt? Vill inte sluta snusa utan det jag vill r att kunna njuta av en prilla igen! Borde jag byta snus eller hur ska jag gra?!
Citera
2014-02-03, 00:04
Medlem
Perfekt.. Bara att sluta. Ifall du inte gillar det r det bara pengar ner i sjn. Ifall du nd vill fortstta s testa att byta snus, rekomenderar Gteborgs Rape eller Grov Orginal. Mycket gott snus.
Citera
2014-02-03, 00:06
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpt
Tja!
Har snusat general portion i ca 7 mnader. Frra veckan nr jag skulle kra upp en snus s hll jag p att spy! Har alltid gillat lukten men nu fr jag spyknslor s fort jag knner lukten. Samma nr jag ska kra upp en prilla. Vad r det som hnt? Vill inte sluta snusa utan det jag vill r att kunna njuta av en prilla igen! Borde jag byta snus eller hur ska jag gra?!

Ja du fr helt enkelt sluta snusa general rekommenderar att du ger kaliber White eller kronan en prvning eller fr all del granit och lite andra mrken och se om det blir bttre eller smre med dina obehag

Detta har hnt mig ocks jag kunde njuta utav Knox vit men nu avskyr jag smaken riktigt ordentligt smakar blomland och jord s det snusar jag inte likas knner jag nn tee aktig smak i bde granit ls och knekt original portion s det r ju inte jttegott kanske frut smakade knekt mycket godare

Jag tror det r bra att byta av sitt favoritssnus ibland har dock nu krt 3-4 stockar kapten original p raken de funkar varvar med deras lssnus lakrits 1 dosa smlands portion har kommit emellan bara
Citera
2014-02-03, 00:42
Medlem
Dimaks avatar
Snusade ibrjan av snus karriren bara Gteborgs rape , efter ngra mnader klarade jag inte ens av lukten, S jag brjade prova olika snus, och vips s hittade jag Kronan.
Citera
2014-02-03, 01:01
Medlem
Tack fr alla svar! Ska testa annat snus imorn! Ngra tips p vad jag borde testa?
Citera
2014-02-03, 01:05
Medlem
Exitoz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpt
Tack fr alla svar! Ska testa annat snus imorn! Ngra tips p vad jag borde testa?

Rap och Ettan r fint.
Citera
2014-02-03, 01:08
Medlem
Sjlv snusar jag mest Ettan eller Grov, men kan bli spyless p dessa och tnka att jag ska sluta.
Bruka bli att jag kper mig en Rap eller Knox par dosor sen vill jag inte sluta lngre... S vill du fortstta snusa byt bara smak, vill du sluta s sluta nu! Jvla skit "drog" detta! nskar sjlv jag hade kraften fr att kunna sluta...
Citera
2014-02-03, 07:07
Medlem
Sluta klaga snor unge! Jag har snusat i 13 r och om ja kunde sluta utan strre problem s hade ja varit ver lycklig. Vet du hur svrt de kan vara att f tag p snus i vissa delar av vrlden. De kan bli sjukt dyrt per dosa kan ja lova. Dock s befinner ja mej nu p en plats dr det r tmligen enkelt att f tag p snus dock s r de dyrt skulle kunna dricka 8 l p en bar lr ta p en riktigt fin resturang fr samma pris som en dosa snus kostar hr. Skulle ven kunna ta mej mtt va den lokala maten hr i 5 dagar fr samma pris som 1 dosa!
Citera
2014-02-03, 07:11
Medlem
Kickexs avatar
Snus som r s fint.

Fast detta r ett gyllene tillflla att sluta d det bara kommer att dra p en massa pengar.
Lyckades sjlv sluta efter flera rs frbrukning och det var ingen ltt match. Du ska skatta dig sjlv lycklig.
Citera
2014-02-04, 15:56
Medlem
testa att byta snus eller sluta helt r sjlv snusare och rkare aldrig hnt med snus fast med cigg rkte chesterfield bde bla och rda bara smaka skit efter nra mnader
Citera
2014-02-12, 23:16
Medlem
tack fr alla svar! Bytte snus och det r mycket bttre! Nu kan jag ntligen njuta av snuset igen
Citera
2014-02-12, 23:20
Medlem
Ettan ls r det som gller.

verlag gillar jag ls, men vissa portionssnus fungerar emellant fr variationens skull. Rap r dock ett skitsnus och jag frstr inte fr allt i vrlden hur ngon kan klassa det som ett "bra snus".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in