2014-02-05, 07:47
Medlem
Vad tycker vi om det? Sjlv hade jag fredragit Wendys eller nt annat burgarhak
Citera
2014-02-05, 07:57
Medlem
Korsbarspajs avatar
Vart har du hittat denna informationen? Skulle vara spnnande att testa i alla fall

Finns ju s mycket hamburgerstllen redan. Sibylla, Max, McDonalds, Burger King samt alla random pizzerior osv man kan bestlla hamburgare ifrn.
Citera
2014-02-05, 07:58
Medlem
http://www.nordicservicepartners.se/start.aspx
Citera
2014-02-05, 07:58
Medlem
Personligen tror jag inte att det kommer sl stort i Sverige. Maten som serveras r onyttigare n McDonald's och svenskar som folk blir alltmer hlsomedvetna. KFC lr nog mest bli en ny rubrikmagnet i Aftonbladet Hlsa.
Citera
2014-02-05, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recoleta
Personligen tror jag inte att det kommer sl stort i Sverige. Maten som serveras r onyttigare n McDonald's och svenskar som folk blir alltmer hlsomedvetna. KFC lr nog mest bli en ny rubrikmagnet i Aftonbladet Hlsa.

Skapligt mnga fler invandrare nu s underlaget r nog rtt bra.
Citera
2014-02-05, 08:02
Medlem
Korsbarspajs avatar
Har dock lnge velat haft en sn dr flottig bytta de slnger upp p middagsbordet i filmen "Little Miss Sunshine". Men jag tror inte riktigt att det kommer att hlla heller. Det lr ju ska bli en restaurang ngonstans i Stockholm som sedan stnger igen.

Fr vrigt. Brukar inte snabbmat vara mycket dyrare hr n i USA? Tex McDonalds. Vad skulle en flottbytta g p?
Citera
2014-02-05, 08:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korsbarspaj
Har dock lnge velat haft en sn dr flottig bytta de slnger upp p middagsbordet i filmen "Little Miss Sunshine". Men jag tror inte riktigt att det kommer att hlla heller. Det lr ju ska bli en restaurang ngonstans i Stockholm som sedan stnger igen.

Fr vrigt. Brukar inte snabbmat vara mycket dyrare hr n i USA? Tex McDonalds. Vad skulle en flottbytta g p?
Jag kommer inte ihg vad det kostade i Kpenhamn frutom att jag tyckte att det var riktigt jvla dyrt.
Citera
2014-02-05, 08:19
Medlem
SuperMileyCyruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recoleta

Finns fortfarande horder med folk som skiter totalt i "hlsa" s det spelar mindre roll tror jag.

KFC fanns i Sthlm fr lngesedan men det gick ju tydligen inte bra d, fr se hur det gr denna gng.
Citera
2014-02-05, 08:21
Medlem
borrizs avatar
KFC gjorde en misslyckad lansering i Stockholm fr ngot decennium sedan dr slutresultatet blev ganska smrtsamt rent ekonomiskt sett. r drfr frvnad ver att jnkarna har repat spass mycket mod att man vgar sig p ett nytt svenskt ventyr.
Citera
2014-02-05, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMileyCyrus
Finns fortfarande horder med folk som skiter totalt i "hlsa" s det spelar mindre roll tror jag.

KFC fanns i Sthlm fr lngesedan men det gick ju tydligen inte bra d, fr se hur det gr denna gng.

Enligt NSP s fick de stnga p 80-talet p.g.a att de "inte kunde leva upp till KFC's krav"
Citera
2014-02-05, 09:01
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LDRLDR
Enligt NSP s fick de stnga p 80-talet p.g.a att de "inte kunde leva upp till KFC's krav"
Det kan jag hlla med om. En restaurang br med tiden lmna ngon form av verskott, inte bara blda pengar.
Citera
2014-02-05, 09:15
Medlem
psyDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
KFC gjorde en misslyckad lansering i Stockholm fr ngot decennium sedan dr slutresultatet blev ganska smrtsamt rent ekonomiskt sett. r drfr frvnad ver att jnkarna har repat spass mycket mod att man vgar sig p ett nytt svenskt ventyr.

Fr KFC som koncern s r nog pengarna i detta sammanhang smpotatis. Chansen att eventuellt sl igenom och ppna flera restauranger i ett nytt land vger nog tyngre. Men det kanske var ngon stackars franchisetagare som stod fr kalaset, och d blir det ju genast ganska mycket pengar.
Citera
kfc

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in