2015-07-31, 14:57
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikronesien
Hur lng tid ska det egentligen ta fr en tagg att bli godknd? Jag bidrog med en tagg fr ungefr en vecka sedan, men fortfarande kommer det inte upp ngra trdar nr jag sker p taggen. Kan det vara s att frslaget nekades utan att man ens kan se det?
Alla kanske inte har hittat till taggsidan n?
Citera
2015-08-15, 17:28
Medlem
Trdarna i delforumet Humor r taggade med: humor
Hur r det tnkt att man ska anvnda den taggen? Man kan ju lika grna bara g in p det forumet? Fr verlappningen r nstan hundraprocentig. (Om man klickar p taggen humor s fr man upp en lista p trdar som r nstan uteslutande frn just Humor-forumet)

r det allts till fr att man ska kunna hitta de f humor-trdar som inte ligger i humor-forumet?
Ganska ondigt nd att trdarna i Humor r taggade humor! Och om man nd vill ha det s, ologiskt att inte alla trdarna dr r taggade s utan bara de flesta.
Citera
2015-08-15, 17:35
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Trdarna i delforumet Humor r taggade med: humor
Hur r det tnkt att man ska anvnda den taggen? Man kan ju lika grna bara g in p det forumet? Fr verlappningen r nstan hundraprocentig. (Om man klickar p taggen humor s fr man upp en lista p trdar som r nstan uteslutande frn just Humor-forumet)

r det allts till fr att man ska kunna hitta de f humor-trdar som inte ligger i humor-forumet?
Ganska ondigt nd att trdarna i Humor r taggade humor! Och om man nd vill ha det s, ologiskt att inte alla trdarna dr r taggade s utan bara de flesta.
Pongen r att man kan kombinera taggar. Sker du t.ex. politisk humor och vill undvika alla vanliga, serisa trdar med politik s anvnd taggarna (humor, politik).
Citera
2024-02-17, 23:57
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Nu finns det ven taggar p forumet.

Fr tillfllet kan endast moderatorerna tagga trdar. Vi vill testa funktionen frst, och se s att allt funkar som det ska. Hitta eventuella svagheter.

De som vill se funktionen, kan sl p taggarna i kontrollpanelen.

Tanken r att intressanta diskussioner p forumet ska taggas med relevanta ord. Taggarna ska vara neutrala, och hjlpa er att hitta andra trdar med samma mne.

Det br ven understrykas att taggarna r i ett mycket tidigt stadium. Fr att funktionen ska bli bra krvs det att mnga trdar taggas, samt att valet av taggar (och taggade trdar) r genomtnkta.

De som r intresserade av funktionen kan nu komma med feedback.

Nr vi knner oss redo, frhoppningsvis inom den nrmaste veckan, s slr vi p funktionen fr vissa av medlemmarna. Vi brjar med att lta alla med Laidback-status kunna tagga trdarna p forumet. Ifall allt funkar som det ska, s kommer vi sedan att lta fler och fler f mjlighet att tagga trdar p forumet.

admin

Vnligen guida mig med bilder hur det sls p frn telefon d jag ej hittar.

Citera mig grna s jag fr
Svar tack?
Citera
2024-02-18, 17:32
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Vnligen guida mig med bilder hur det sls p frn telefon d jag ej hittar.

Citera mig grna s jag fr
Svar tack?
Bilder r jag dlig p, och det kan se olika ut p i olika mobiler & webblsare, men:

a) Direktlnk: https://www.flashback.org/profile.php?do=editoptions

b) Via notifikationer, om du har sdant aktiverat: dutta klockikonen; i listan som flls ut, dutta kugghjulet lngt ned.
= 2 dutt

c) Via PM: Dutta PM-kuvertet; Hgt upp p nsta sida finns Kontrollpanel / Privata meddelanden, s dutta Kontrollpanel; vl dr, g till nstan botten, vlj Redigera alternativ.
= 3 dutt

d) Varhelstifrn: verst till hger om loggan, dutta 3-radiga ikonen; verst i rullgardinen, fll ut Mitt konto; verst i nsta rullgardin, dutta Kontrollpanel; vl dr, g till nstan botten, vlj Redigera alternativ.
= 4 dutt
Citera
2024-12-25, 12:40
Medlem
Zwerchstands avatar
Jaha, d har ngon glggat bort taggar, kanske redan fr ett par r sedan givet inlggen hrovan mellan drasuten & mig. Taggknappen ([ Svara | | taggar ] *) saknas p mobil (Androd), godknda taggar visas underst p sida fast funktionen r pslagen i Instllningar och dr ej stlld p undervisning och allt fungerar (finns & verst) p stationr burk, med undantag fr egenfreslagna taggar (grna) d bara 1 av flera verkar visas. Vi sger vl innan nyr d.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in